تظاهرات یهودیان نیویورک مقابل مجسمه آزادی+ تصاویر

یهودیان آمریکا در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی مقابل مجسمه آزادی تظاهرات کردند.

صد‌ها فعال یهودی آمریکایی مجسمه آزادی نیویورک را به صورت مسالمت آمیز اشغال کردند تا خواستار پایان دادن به بمباران و نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان در غزه و آتش بس شوند.

براساس گزارش الجزیره انگلیسی، معترضان گروه «صدای یهودی برای صلح» با پوشیدن تی‌شرت‌های مشکی که روی آن‌ها شعار «یهودیان خواستار آتش‌بس هستند» یا «به نام ما نیست»، بنر‌هایی با مضامین «تمام جهان تماشا می‌کنند» و «فلسطینی‌ها باید آزاد باشند» را بالا بردند.  

در همین راستا روز شنبه، ده‌ها هزار تظاهرکننده در واشنگتن دی سی گرد آمدند تا خواستار آتش‌بس فوری در نوار غزه و محکوم کردن سیاست آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی شوند. در اواخر اکتبر، هزاران نفر با همین مطالبات ایستگاه بزرگ گرند سنترال در منهتن را پر کردند. به طور جداگانه، هزاران معترض طرفدار فلسطین، از جمله برخی از سازمان‌های یهودی آمریکا، پل بروکلین را که از منهتن به منطقه چند فرهنگی در سراسر رودخانه شرقی منتهی می‌شود، بستند.

روز شنبه شهر‌ها و پایتخت‌های مهم اروپایی اعم از لندن، برلین، پاریس، کپنهاگ، آمستردام و میلان صحنه تظاهرات ده‌ها هزار نفر از معترضانی شد که در حمایت از آزادی فلسطین و برقراری آتش‌بس در نوار غزه شعار می‌دادند.

مجسمه آزادی

تظاهرات یهودیان

تظاهرات حاميان فلسطين

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۱۶ آبان ۱۴۰۲
مرگ بر صهیونیستهای جنایتکار وحامیانشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۱۶ آبان ۱۴۰۲
اگه راست میگن شعار مرگ بر اسراییل سر بدن
آخرین اخبار