مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: ۱۰۵ کیلومتر خط انتقال آب و ۶۰ کیلومتر شبکه توزیع در استان از سال گذشته تاکنون اجرا شده است.

فرهاد بختیاری فر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اجرای اجرای ۱۰۵ کیلومتر خط انتقال  آب در همدان گفت: اجرای این طرح ها که ۱۶۰ روستا با اعتبار ۵۰۹ میلیارد تومان را در برمی گیرد، از سال گذشته آغاز شده است.

او گفت: این طرح ها در راستای پیشبرد اهداف رفع محرومیت و آبرسانی به روستا‌های بالای۲۰ خانوار در حال انجام است.

این مسئول گفت: از دیگر اقدامات انجام شده شرکت آب و فاضلاب استان همدان طی سال گذشته تا امسال، احداث مخزن زمینی به تعداد ۱۸ باب و گنجایش ۱۴ هزار و ۹۵۰ متر مکعب و همچنین حفر چاه به تعداد ۲۸ حلقه و چهار دهنه بهسازی چشمه و قنوات و ۲ باب احداث ایستگاه پمپاژ بوده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب همدان گفت: اقدامات انجام شده در شهرستان بهار شامل احداث مخزن ۲۵۰ متر مکعبی، اجرای شبکه توزیع در روستای گنده جین، اصلاح شبکه روستای دهنجرد به طول ۹.۳ کیلومتر، اصلاح شبکه روستای روان به طول سه کیلومتر، اجرای ۷۰۰ متر لوله پلی اتیلن ۶۳ در روستای حسین آباد آشوری، لایروبی و بهسازی قنات و اجرای خط انتقال در روستای حسن ابدال، حفر چاه دستی روستا‌های میهمله علیا و خلیل کرد عنوان کرد.

این مسوول از دیگر اقدامات انجام شده در شهرستان بهار را ساخت مخزن ۵۰۰ متر مکعبی روستای رسول آباد سفلی، لایروبی و بهسازی چاه روستای رباط زعفرانی (مجتمع حسین آباد آشوری)  ساخت مخزن بتنی ۲۰۰ متر مکعبی در روستای جعفر آباد دانست.

بختیاری فر اقدامات انجام شده در شهرستان ملایر را شامل  ساخت مخزن ۲۰۰ متر مکعبی روستای عشاق و عملیات اجرایی مخزن ۲۰۰ متر مکعبی و فنس کشی در روستای عشاق شهرستان ملایر و اجرای یک کیلومتر خط انتقال با پیشرفت فیزیکی (۱۰۰ درصد)، حفر چاه مکانیکی در روستای کرتیل آباد و حفر چاه دستی در روستای پیرسواران معرفی کرد.

او مهم‌ترین اقدامات انجام شده در شهرستان رزن را نیز شامل حفاری چاه مکانیکی روستای جربانلو شهرستان رزن به عمق ۱۶۵ متر با آبدهی ۲۰ لیتر بر ثانیه، اجرای خط انتقال روستای تکیه به طول ۳.۵ کیلومتر، اجرای خط انتقال در روستای یارمجه باغ با کمک اهالی محترم در حفاری کانال، اجرای خط انتقال در روستای قره بلاغ با کمک اهالی محترم در حفاری کانال عنوان کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.