حجت الاسلام سید محسن محمودی گفت: اگر شهروندان مظلوم فلسطین بدانند که افکار عمومی دنیا در کنارشان است تاثیر بسزایی در ادامه مقاومت دارد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به نقش مردم در حمایت از ملت مظلوم فلسطین بیان کرد: مردم همواره تعیین کننده هستند و آنچه امروز در دنیا بر علیه رژیم غاصب صهیونیستی اتفاق افتاده است حضور مردمی است که شاهدیم چندین میلیون بر روی کره زمین با هر سلیقه، تفکر و مذهبی شعار واحد «مرگ بر اسرائیل» سر می دهند و پرچم این رژیم را پایین می‌کشند.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: این حضور میدانی و مردمی بیانگر اعتقادات و فرهنگ مردم در زمینه مسائل سیاسی و اجتماعی است که به نظر می‌رسد امروز مقاومت فلسطین بیش از هر زمان دیگر نیاز به این حضور مردمی دارد که به فضل خدا تا امروز نیز این حضور وجود داشته و بعد از این نیز باید تقویت شود تا مردم فلسطین بدانند تنها نیستند.

حجت الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: جوانان فلسطین باید بدانند که جوانان دنیای اسلام و حتی غیراسلام در کنار آنها هستند و شهروندان مظلوم فلسطین اگرچه در شرایط سخت و حتی زیر آوارها هستند اما اگر بدانند که افکار عمومی دنیا در کنارشان هست یقینا تاثیر بسزایی در ادامه مقاومت و پیروزی ملت فلسطین خواهد داشت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۵ ۱۶ آبان ۱۴۰۲
کل دنیا با افکار عمومی میچرخه و دعوای آمریکا با بقیه دنیا سر همین کنترل افکار عمومیه
آخرین اخبار