تفاهم نامه تامین آب بخشی از مناطق حاشیه غرب اهواز توسط شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران و شرکت آب و فاضلاب خوزستان با هدف پایداری آب شرب این مناطق روز دوشنبه به امضا رسید.

محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران در دوران مختلف نقش‌های مهمی را در توسعه استان ایفا کرده است.

او می‌گوید: این شرکت یک عضو جدا نشدنی در دوران دفاع مقدس بود که خدمات ارزنده‌ای را ارائه کرده است.

به گفته او شرکت گروه ملی روند صعودی را طی می‌کند، با همراهی و همدلی مجموع دستگاه‌های خوزستان، موفقیت‌های زیادی در استان رقم می‌خورد.

خانچی ادامه داد: با انعقاد این قرارداد، آب بخشی از مناطق غرب اهواز پایدار و تامین خواهد شد و امیدواریم این حرکت شرکت گروه ملی ایران الگویی برای سایر شرکت‌های صنعتی در استان باشد.

علی محمدی مدیر عامل فولاد ایران گفت: هفت سال است تامین آب منطقه ملاشیه و روستا‌های اطراف اهواز به عهده این شرکت است، خرداد ماه امسال که منطقه ملاشیه اهواز دچار مشکل افت فشار آب شد، این شرکت با تزریق یک هزارو ۴۰۰ متر مکعب در ساعت آب به شبکه، مشکل منطقه را حل کرد.

به گفته او پس از رفع مشکل منطقه ملاشیه تصمیم گرفته شد تا بخشی از تاسیسات تصفیه خانه این شرکت در اختیار شرکت آب و فاضلاب خوزستان قرار گیرد که انعقادتفاهم‌نامه با هدف تامین آب پایدار برای مناطق حاشیه غرب اهواز ازجمله ملاشیه، عین ۲، پردیس و... صورت گرفت.

این مقام مسئول گفت: شرکت فولاد ایران در همه مشکلات موجود پیش‌قدم شده تا به توسعه استان کمک کند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: جهت رفع مشکل مناطق حاشیه غرب اهواز بخشی از تصفیه خانه شرکت فولاد ایران به کارگیری شده است، تابستان امسال منطقه ملاشیه با مشکل افت فشار آب مواجه شد که بر همین اساس تفاهمنامه‌ای با شرکت فولاد ایران پیرامون استفاده از بخشی از تصفیه‌خانه این شرکت برای تامین آب این مناطق به امضا رسید.

محمدرضا کرمی‌نژاد ادامه داد: این اقدام باعث می‌شود تا در طول شبانه روز، حدود ۲۰ هزار مترمکعب آب به شبکه تزریق شود.

به گفته او در این تفاهم‌نامه مقرر شد بخش‌های فرآیندی اصلاح و بازسازی و به روز کردن دستگاه‌های این تصفیه‌خانه توسط پیمانکاران شرکت آبفا خوزستان انجام شود.

کرمی نژاد با اشاره به تامین آب شرب پایدار در مناطق عین ۲، پردیس و ملاشیه اهواز ابراز امیدواری کرد: با اجرای این تفاهم‌نامه مشکلات آب در این مناطق برطرف شود.

برچسب ها: تامین آب ، آبرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.