مدیرعامل باشگاه تراکتور با اشاره به بروز برخی مسائل حاشیه‌ای درباره تغییر زمان بازی با استقلال تهران گفت: ما به شدت مخالف ایجاد هر گونه تغییر در زمان بازی هستیم.

آقای نصیرزاده با تاکید بر اینکه فدراسیون فوتبال باید طبق برنامه زمان بندی اعلامی بازی‌های لیگ برتر را دنبال کند گفت: باید توجه داشت هر گونه ایجاد تغییر در برنامه‌های لیگ هزینه‌های اضافی به باشگاه تحمیل می‌کند.

وی اظهار کرد: بر این اساس تیم فوتبال تراکتور تبریز طبق برنامه اعلام شده روز شنبه برابر با ۲۰ آبان در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال تهران می‌رود و به هیچ عنوان به غیر از این روز این بازی را برگزار نخواهیم کرد.

آقای نصیرزاده ادامه داد: از آنجایی که هم بلیط هواپیما تهیه و هم هتل برای روز شنبه رزرو شده است موافق تغییر روز دیدار برابر استقلال نیستیم و طبق اعلام سازمان هواشناسی شرایط آب و هوایی ۲۰ آبان در تهران مناسب و آفتابی است و هیچ مشکلی برای برگزاری مسابقه وجود ندارد.

دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال از هفته دهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور قرار است روز شنبه ۲۰ آبان ماه راس ساعت ۱۶:۲۰ در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

در روز‌های اخیر تعدادی از رسانه‌ها از احتمال تغییر روز بازی از شنبه به جمعه خبر دادند و همچنین منابعی از باشگاه استقلال نیز تعویق بازی را خواستار شده بودند.

تیم فوتبال تراکتور با ۱۵ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و تیم استقلال با ۱۹ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.