نظری گفت: برگزاری انتخابات در چارچوب قانون و چهار راهبرد امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت مورد نظر رهبر معظم انقلاب ملاک کار هیات‌های اجرایی و نظارت انتخابات این استان است.

بهنام نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت:  دولت سیزدهم از ابتدا تا انتها در کنار هیات‌های نظارت بوده با وجود اینکه برگزاری انتخابات بر عهده دولت قرار دارد اما هیچ تفاوتی بین این ۲ وجود ندارد.

وی ادامه داد: بررسی صلاحیت‌ها در انتخابات بر اساس قانون تاکنون به دقت انجام شده و اجرای این مهم با بهترین شکل ممکن با حفظ آبروی افراد در دستور کار دولت قرار دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی خاطرنشان کرد: دولت تنها برگزارکننده انتخابات است و فرد خاصی مدنظر دولت قرار ندارد و در انتخابات مجلس شورای اسلامی جانب‌داری از کسی نخواهیم داشت و قانون مسیر را برای ما روشن کرده است.

نظری افزود: نمایندگان از بطن مردم هستند و مردم به هر فردی که رای بدهند برای دولت و البته عوامل برگزار کننده انتخابات قابل احترام است.

وی اظهار کرد: رعایت قانون و راهبردهای آن در دستور کار است و بررسی صلاحیت‌ها بر اساس قانون انجام می‌شود تا انتخاباتی سالم و رقابتی برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی خاطر نشان کرد: دشمنان با طراحی توطئه‌های مختلف به دنبال این هستند که انتخابات را فرمایشی القا کنند و در مدت 44 سال گذشته نیز این مهم را چندین بار عنوان کرده‌اند.

نظری افزود: کاهش مشارکت در انتخابات از برنامه‌های دشمنان است تا اعلام کنند مردم از انقلاب دور شده‌اند اما حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان مشتی بر دهان آنان بود.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره انتخابات خبرگان در یازدهم اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار