فرزین انتصاریان رییس انجمن مدیریت کیفیت ایران گفت: انجمن مدیریت کیفیت به عنوان یک نهاد مردمی و تشکل تخصصی بدنبال مدیریت کیفیت است به همین منظور باید تحولات جهانی را شناسایی و به جامعه داخلی انتقال داده و پیگیر باشیم با این تحولات نیز آثار مثبتی در بخش تولید صنعتی و بخش خدمات آشکار شود.
انتصاریان گفت: از سال گذشته تا کنون هدف ما تحقق شعار وجدان کیفیت بوده است و شناسایی و انتقال تحولات جهانی در حوزه کیفیت انجام شده است.
انتصاریان با اشاره به اینکه کیفیت؛ دستیابی به ظرفیت رقابتی به عنوان شعار جهانی امسال است، گفت: کیفیت یک مفهوم ذهنی برای مصرف کنندگان است که مسیر متفاوتی را تاکنون گذرانده و از محدوده محصول فراتر رفته است و تضمین کیفیت به معنای رضایت مشتری مد نظر است.
رییس انجمن مدیریت کیفیت ایران با تاکید بر اینکه تداوم کیفیت مدنظر است گفت: اکنون موضوع کیفیت در مفهوم سازمانی معنا دارد و باید انتظارات ذینفعان را برآورده کند کیفیت به معنای رضایت مشتری در دنیا از پانزده سال پیش مطرح است.
انتصاریان با اشاره به استقرار بخش مدیریت کیفیت در سازمانها و تولیدیهاگفت: راهگشایی در حوزه کیفیت بخشهای خودرویی کشور انجام شده است.
به گفته او، مردم مطالبه گر هستند و یک سازمان و تولیدی ارائه دهنده خدمات باید بداند چطور مطابق با تکنولوژی روز نیاز مخاطب را برطرف کند. صاحبان مشاغل در وهله اول باید بقا داشته باشند.