معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد بر اهمیت شناسایی بازار‌های جدید و جذب هرچه بیشتر گردشگران سلامت تأکید کرد.

هما خورشیدی معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد در نشست هماهنگی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری دارای گواهینامه حرفه‌ای سلامت استان با تأکید بر برنامه‌ریزی و ضرورت ایجاد تشکل حرفه‌ای با هماهنگی و تعامل بیشتر دفاتر دارای گواهینامه حرفه‌ای، شناسایی بازار‌های جدید برای معرفی حوزه سلامت استان و جذب هرچه بیشتر گردشگران این حوزه را مهم برشمرد.

او ادامه داد: معیار عمل سند تحولی گردشگری سلامت استان، الگوی راهبردی عملیاتی معاونت گردشگری کشور برای تشکیل کارگروه‌های چهارگانه در استان است.

خورشیدی اظهار داشت: استفاده از توانمندی‌های حوزه درمان در استان و ظرفیت هر یک از ارکان فعال در زمینه گردشگری سلامت با بهره‌گیری از امکانات موجود، معرفی خدمات پزشکی و درمانی در زمینه‌های متنوع گردشگری سلامت ضروری است.

او ضرورت برقراری پرواز‌های خارجی برای توسعه گردشگری سلامت، هماهنگی و تعامل بین دستگاه‌های متولی، حمایت‌های مالی دولت برای حضور در نمایشگاه‌های خارجی، ایجاد تشکل حرفه‌ای، ضرورت تولید محتوا، تعیین خط مشی و تعامل هرچه بیشتر دفاتر برای نقش‌آفرینی بهتر از اهم موضوعات مطرح شده در این نشست عنوان کرد.

برچسب ها: حوزه سلامت ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.