وقتی وزیر صهیونیست از ریختن بمب اتم بر سر فلسطینیان سخن می‌گوید

مواضع اخیر یکی از وزرای کابینه نتانیاهو در خصوص بمباران اتمی غزه، منجر به خشم و نفرت بیشتر جهانیان از رژیم کودک‌کش و اشغالگر صهیونیستی شده است.

تهدید اتمی فلسطینیان از سوی وزیر میراث رژیم اشغالگر قدس بار دیگر از ماهیت و ذات متوحش این رژیم پرده برداشته است. این تهدید در حالی صورت می‌گیرد که بنا به اعتراف ایهود اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی، این رژیم ۲۰۰ کلاهک هسته‌ای ممنوعه دارد. فراتر ازآن، رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نه تنها به بهانه عدم عضویت رژیم اشغالگر قدس در ان پی تی، اقدامی در مواجهه با تل‌آویو صورت نمی‌دهد، بلکه تبدیل به لابی‌گر اصلی و کارگزار این رژیم در مذاکرات پنهان و آشکار شده است.

نتیجه سکوت اعراب در برابر جنایات صهیونیست‌ها 
همزمان با ادامه سکوت غرب در برابر جنایات اسرائیل در غزه، صهیونیست‌ها وحشی‌گری ضدانسانی خود را به اوج رسانده و با استفاده از فرصت همراهی اروپا و آمریکا، فلسطینی‌ها را تهدید به بمباران اتمی می‌کنند. عمیخای الیاهو، وزیر اسرائیلی گفته است: ارتش ضربات قدرتمندی به حماس می‌زند، اما این ۶۰درصد همانی است که من می‌خواهم، بمباران اتمی غزه هم یکی از راه‌هاست! جالب این‌که وقتی مجری به او یادآوری کرد که ۲۴۱اسیر اسرائیلی درغزه حضور دارند، پاسخ داد: جنگ تاوان دارد! پس‌از واکنش‌های منفی گسترده به این اظهارات، بنیامین نتانیاهو درباره صحبت‌های وزیر افراطی میراث باستانی درباره استفاده از سلاح هسته‌ای در غزه گفت: این اظهارات از واقعیت جداست.
 
سیاست نسل‌کشی فلسطینیان 
با این حال بسیاری معتقدند این مواضع، در راستای سیاست نسل‌کشی فلسطینی‌هاست که دولت نتانیاهو با چراغ سبز آمریکا دنبال می‌کند. اسرائیل عضو پیمان منع گسترش سلاح‌های اتمی (NPT) نیست و با این حال مدعیان مبارزه با اشاعه سلاح هسته‌ای فشاری به تل‌آویو در این رابطه وارد نمی‌کنند! آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درحالی به طور مداوم گزارش‌هایی علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران صادر می‌کند که چشم خود را روی انبار‌های تسلیحات اتمی اسرائیل بسته است. همین همراهی بین‌المللی با جنایتکاران اسرائیلی باعث شده آن‌ها جرات گستاخی در استفاده از سلاح اتمی علیه مردم بی‌پناه فلسطین را پیدا کنند.

روشن است که تاکنون عملیات نظامی صهیونیست‌ها در غزه با حمایت آمریکا و استقرار تجهیزات نظامی این کشور در منطقه صورت گرفته و بنابراین مسئولیت هرگونه تهدید اتمی در منطقه نیز با کاخ سفید است. دولت‌های اروپایی که بیش از دو دهه است با شعار منع گسترش سلاح هسته‌ای، انواع تحریم‌ها را بر ایران وارد کرده‌اند، در برابر تهدید اتمی اسرائیل سکوت کرده و به‌خوبی نشان دادند شعار‌های آن‌ها درباره صلح و نفی جنگ هسته‌ای، توخالی است.

در حال حاضر رفتار اسرائیل و حمایت‌های بی‌دریغ غرب، افکارز عمومی جهان را با واقعیت سیاست‌های جنگ‌طلبانه و ضدانسانی آمریکا و اروپا آشنا کرده است. آنچه مسلم است این‌که در شرایط کنونی، هیچ گونه اظهار نظری در خصوص بمباران اتمی فلسطین تصادفی نبوده و قطعا در ماورای این اظهارات، نوعی هماهنگی دقیق میان کاخ سفید و کابینه ائتلافی نتانیاهو وجود داشته است.

خشم جهانیان و وحشت صهیونیست‌ها 
مواضع اخیر یکی از وزرای کابینه نتانیاهو در خصوص بمباران اتمی غزه، منجر به خشم و نفرت بیشتر جهانیان از رژیم کودک‌کش و اشغالگر صهیونیستی شده است. یائیر لاپید، رهبر ائتلاف مخالفان در رژیم صهیونیستی گفته‌های وزیر جنجالی کابینه نتانیاهو مبنی بر امکان زدن غزه با بمب اتم را دیوانه‌وار دانست و خواهان برکناری او شد. او افزود این گفته‌ها به خانواده‌های اسرای صهیونیست و توده اسرائیلی‌ها و جایگاه بین‌المللی اسرائیل آسیب رسانده است. یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز پس از مشاهده خشم عمومی جهان نسبت به مواضع وزیر میراث کابینه نتانیاهو، گفته که اظهارات الیاهو غیرمسئولانه است و خوب است که او یکی از مسئولان امنیت اسرائیل نیست!

پیش از این نیز محافل داخلی صهیونیستی به گفته‌های جنجال برانگیز وزیر صهیونیست که خواهان زدن غزه با بمب اتم شده است، واکنش نشان دادند. این محافل او را وزیری کودن خطاب کرده و خواهان بسته شدن دهانش و کناره‌گیری‌اش از قدرت شدند، زیرا هرچه تل‌آویو در این مدت برای جلب حمایت از خود (در میدان اندک متحدان خود) رشته بود پنبه کرده است. درپی درخواست وزیر میراث رژیم صهیونیستی برای زدن نوار غزه با بمب اتم، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تلاش کرد تا از بار مسئولیت گفته‌های وزیرش شانه خالی کند.

دفتر نتانیاهو هم در همین راستا اعلام کرد که نتانیاهو دستور توقف حضور عمیخای الیاهو در نشست‌های کابینه را تا اطلاع ثانوی داده است. به نظر می‌رسد صهیونیست‌ها برخلاف آنچه می‌پنداشتند، با طرح مسأله بمباران اتمی غزه میخ دیگری بر تابوت خود در تل‌آویو زده و اکنون بیش از هر زمان دیگری خود را درمنطقه و نظام بین‌الملل منزوی می‌بینند. در این میان، نباید از نقش منفی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی غافل شد. قطعا اکنون سوالات زیادی درخصوص پیوند پشت‌پرده گروسی (مدیر کل آژانس) و مقامات رژیم اشغالگر و کودک‌کش صهیونیستی وجوددارد که وی باید در قبال آن‌ها به افکار عمومی دنیا پاسخگو باشد.

منبع: جام جم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۱۶ آبان ۱۴۰۲
هر کی حمله میکنه باید دو برابر یا سه برابر تلفات بده نه صد برابر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۸ ۱۶ آبان ۱۴۰۲
یک پیشگوی بحرینی گفته اگر طرفداران مردم غزه مخصوصا کسانی که نزدیک کاخ سفید هستند باصدای بلند به زبان عربی غزه( الله اکبر)هفت بار بگویند مشکلات غزه حل خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۵ آبان ۱۴۰۲
این صهیونیست‌های احمق چی فکر کردند . حواسشون نیست که با غزه فاصله‌ای ندارند . احمق‌های خاک تو سر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۸ ۱۷ آبان ۱۴۰۲
واقعا هم همین طوره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۵ آبان ۱۴۰۲
پس بمب اتم هم. برای دفاع از کشور لازم است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۵ آبان ۱۴۰۲
اسراییل برای بقای خود هرکاری میکند چون درهیچ جای جهان خانه ای ندارد و یهودیان مورد آزار قرار میگیرند یا مرگ یا پیروزی ان شاه ایران بود که جا برای رفتن داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۵ آبان ۱۴۰۲
صهیونیست ها وطن دارند.
یهودیان غاصب را از سراسر جهان گرد هم آمدند!
اگر توبه کنند و به سرزمین های خودشان برگردند، جان خود را تضمین کرده اند.
در غیر اینصورت، غاصب محسوب شده و حکم شان مرگ است.
در ضمن شاه مخلوع ایران، جایی نداشت!
هواپیمای شاه سابق در هوا سرگردان بود و هیچ کشوری اجازه فرود نمی‌داد!
با وساطت آمریکا..... و موقتأ به زمین نشست!!!
و اگر هم در حال حاضر جایی دارند به دلیل ثروت زیادی ست که از ملت ایران به یغما بردند...!
که آن ثروت ملت هم باید به ایران برگردد.
و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۱۵ آبان ۱۴۰۲
وزیر صهیونیست گوه میخورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۵ آبان ۱۴۰۲
گمشو عوضی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۵ آبان ۱۴۰۲
اگه تهدیدشان کنید برای دفاع از حقوق خودش هر کاری میکنه اینو هر کسی انجام میده همون روز اول حمله وحشیانه حماس شیرینی و شربت و هورا یادتونه اسرائیل از همون کفری شد حالا بروید جلوشو بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۵ آبان ۱۴۰۲
اینا فقط غلط زیادی می‌کنند . همین الانش هم بازنده جنگ هستند فقط با کشتار و تهدید خودشون رو دارند پیروز جلوه می‌دهند .فکر کردند مردم جهان ساکت می‌نشینند.
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۳:۰۴ ۱۵ آبان ۱۴۰۲
کی بود که میگفت داشتن بمب اتمی بده // اون کشورهایی که میگن بمب اتمی و سلاح شیمیایی بده// هدفشان اینه که از این سلاح استراتزیک بسود خودشان استفاده کنن
هم داشتن بمب اتمی خوبه و هم سلاح شیمیایی // اوخت کسی جرات نداره با این سلاحها تهدیدت کنه
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۳:۰۲ ۱۵ آبان ۱۴۰۲
این صهیونیستی یهودی نکبت چرا خودش کرده شبیه به مسلمانان چقدر قیافه و ظاهر تیپ قیافه وزیر صهیونیستها شبیه دولتهای لشکری کشوری مجلسی قضات مسلمین است فقط یه نلبکین چای خوری گذاشته روی فرق سرش شده یهودی صهیونیستی اگه بیادش قاطی کشورهای اسلامی و شهرهای اسلامی و کسی نشناسدش همه فکر می کنند یه آدم دولتی یا لشکری یا مجلسی یا قاضی است شایدم بارها و بارها همین وزیر صهیونیستها به کشورهای اسلامی ناشناس رفت آمد کرده و برگشته به اسرائیل فلسطینیان .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۱۵ آبان ۱۴۰۲
بحث استفاده از سلاح هسته ای در تمام دنیا یک بلوف نظامی بیشتر نیست وگرنه روسیه تا حالا صد بار اوکراین رو با خاک یکسان کرده بود، هرگونه استفاده از این سلاح توسط هر کشوری منجر به جنگ جهانی سوم و یا اجماع جهانی بر علیه اون کشور میشه و در حال حاضر صرفا برای جنگ روانی و برقراری توازن قوا بین کشورها کاربرد داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۵ آبان ۱۴۰۲
بخدا قسم هر آیه ای که در قرآن کریم درباره مذمت کافران و مشرکان و منافقین اومده وقتی میخونیم دقیقا و همگی درباره این رژیم پست فطرت بد ذات حرامزاده ی کودک کش صدق میکنه

آیه آیه و کلمه به کلمه قرآن کریم زنده ست و این روزها بیشتر به این معجزه الهی پی میبریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۵ آبان ۱۴۰۲
از گرگ درنده خویی انتظاری جز این نمی رود
قرآن در معرفی این گونه موجودات موزی اینطور می فرماید
وَ لَقَدْ ذَرَأْنا لِجَهَنَّمَ كَثِيراً مِنَ الْجِنِّ وَ الْإِنْسِ لَهُمْ قُلُوبٌ لا يَفْقَهُونَ بِها وَ لَهُمْ أَعْيُنٌ لا يُبْصِرُونَ بِها وَ لَهُمْ آذانٌ لا يَسْمَعُونَ بِها أُولئِكَ كَالْأَنْعامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ أُولئِكَ هُمُ الْغافِلُونَ «179»

و همانا بسيارى از جنّ و انس را براى دوزخ آفريديم، (كه سرانجامشان به آنجا مى‌كشد، چرا كه) آنان دلهايى دارند كه با آن حقّ را درك نمى‌كنند و چشمانى دارند كه با آن نمى‌بينند و گوشهايى دارند كه با آن نمى‌شنوند، آنان همچون چهارپايان، بلكه گمراه‌ترند، آنان همان غافلانند.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۲۲ ۱۵ آبان ۱۴۰۲
ذات شیطان بزرگ و رژیم دست پروده اش همین است
France
ناشناس
۱۲:۰۹ ۱۵ آبان ۱۴۰۲
إسرائيلياى عاقل اونايى بودن كه هفته اول چمدوناشون جمع كردن و از اسراييل فراركردن سمت امريكا و اروپا، اونا ميدونستن رژيم صهيونيستى هيچ بعيد نيست با بمب أتم خود اسرائيليا رو هم قربانى كنه
Iran (Islamic Republic of)
زهرا حسینی
۱۲:۰۵ ۱۵ آبان ۱۴۰۲
انَّ حزب الشیطان کان ضعیفا وحزب الله هم الغالبون.
عاقبتِ خیر وپیروزی ازآنِ تقواپیشگان ومسلمانان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۱۵ آبان ۱۴۰۲
اسرائیل زورش به حماس نمی رسه، بچه ها رو می کشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۱۵ آبان ۱۴۰۲
اینها که منطقشان بمب اتم است پس به نظر میرسد که با منطق خودشان باید با انها صحبت کرد .
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۰۹:۳۶ ۱۵ آبان ۱۴۰۲
بسم رب الشهدا و الصدیقین : بمب اتمی را برسرتان خراب می کنند و تا ۴۸ ساعت آینده محاصره سرزمینهای اشغالی در فلسطین توسط جبهه های مقاومت اسلامی فلسطین و جبهه‌های مقاومت اسلامی سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص کامل می شود ورود به غزه یعنی ورود جبهه های مقاومت اسلامی سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص به جمیع سرزمینهای اشغالی است حالا خود دانید عملیات ورود نفوذ تصرف فتح اراضی اشغالی شروع شده . والسلام و صلوات التماس دعا . نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین ‌. فان حزب الله هم الغالبون ‌. خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد ص قادمون . اشدا علی الکفار صهیونیستی آمریکایی انگلیسی غربی در فلسطین اشغالی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۱۵ آبان ۱۴۰۲
برادر من ده هزار نفر بی گناه تا حالا شهید شدن تو با تخیلاتت حرف میزنی؟ً! جنگ که با شعار جلو نمیره آخه نشستی یه گوشی دستت گرفتی همینطور متصل تایپ میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۱۵ آبان ۱۴۰۲
همین حرفش از ریختن بمب اتم روی غزه نشان از مغز پوک
عقب افتادی اسرائیلیها داره
اینقدر احمقه که نمیدون که اگر بمب اتم بزنن تو غزه به علاوه غزه از مرز غزه هم تا شعاع ۱۰۰ تا ۱۵۰ کیلومتر همه چیز نابود میشه



گاگول ابله بی شرف کودک کش
France
ناشناس
۱۲:۰۷ ۱۵ آبان ۱۴۰۲
اينها به مردم خودشون هم رحم نميكنن براى رسيدن به أهداف سياسى خود اسرائيليا رو هم قربانى ميكنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۱۵ آبان ۱۴۰۲
کارشناس عزیز اولا سنگ بزرگ علامت نزدنه این وزیر صهیونیستم افراطی بوده یه شکری خورده؛ در ثانی کلاهک های هسته ای توان های تخریبی مختلفی دارند همه در حد بمب هیروشیما نیستن که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۱۵ آبان ۱۴۰۲
لطفا در مورد پیشنهاد بمب اتم مطالب تاثیر گذارتر بگذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۱۵ آبان ۱۴۰۲
لطفا در مورد پیشنهاد بمب اتم مطالب تاثیر گذارتر بگذارید هم به اسرائیل فشار بیاد وهم دیوانه هایی که فکر می‌کنند در این جنگل خوب بودن عاقلانه ست بفهمند بمب اتم که هیچ باید بطرف بمب هایی بسیار قوی‌تر از بمب اتم رفت ..و ساخت اینگونه بمب ها توجیح پیدا کند مسئله دفاعی مهمترین بخش حیاتی یک ملت است ... شیر بی دندان رو شغال ها میخورن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۱۵ آبان ۱۴۰۲
قطعا دنياي بدون صهيونيسم و اسراييل جاي زيباتري خواهد بود به اميد اون روز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۱۵ آبان ۱۴۰۲
و آمریکای صهیونیست