رئیس جمهور در نشست شورای فرهنگ عمومی استان‌ها که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد گفت: این شورا باید بصورت یک قرارگاه عمل کند و مصوبات آن به صورت میدانی اجرایی شود.

رییس جمهور در این ویدئو کنفرانس اظهار کرد: مردم باید در فرهنگ عمومی و در تمامی مقاطع و بخش‌های مختلف تولیدی، صنعتی، فرهنگ انضباطی و... مشارکت داشته باشند.

رییسی اضافه کرد: برای یک اقدام موثر فرهنگی یک مدیر خوب و توانمند لازم هست، لذا مدیران باید با انگیزه و برنامه ریزی و با حداقل امکانات، اقدامات فرهنگی را خوب مدیریت و اجرا کنند.

در این نشست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم ضمن برشمردن اقدامات و برنامه‌های استانی وشهرستانی فرهنگ عمومی افزود: تلاش شده درهمه استان‌ها برنامه‌هایی متناسب با فرهنگ آن مناطق برگزار شود.

 سید مهدی اسماعیلی به کمبود اعتبارات فرهنگی اشاره کرد و گفت: تقریبا در همه استان‌ها با مشکل کمبود اعتبارات فرهنگی مواجه هستیم که این از دغدغه‌های ائمه جمعه استانهاست و نیاز است دولت توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشد.

در این جلسه درخشان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم از تامین زمین برای ساخت پردیس سینمایی در یاسوج خبرداد و گفت: درسفر وزیر فرهنگ و ارشاد به استان ۱۵۰۰ مترمربع زمین برای ساخت این مجموعه فرهنگی اختصاص داده و اقدامات اولیه آن انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.