دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان از انهدام یک باند سرقت مسلحانه در جنوب کرمان خبر داد و گفت: یکی از اشرار مسلح بر اثر اصابت گلوله ماموران پلیس به هلاکت رسید.

مهدی بخشی از انهدام یک باند سرقت مسلحانه در جنوب استان کرمان خبر داد و گفت: در یک عملیات غافلگیرانه و پس از تعقیب و گریز پلیس با اشرار مسلح، یک شرور مسلح سابقه دار دستگیر شد.

او در تشریح جزییات این خبر بیان داشت:در راستای اجرای دستور دادستان کهنوج و حکم دستگیری شرور سابقه دار، بامداد امروز ماموران قرارگاه تاکتیکی ابوذر فراجا، طی یک عملیات تعقیب و گریز، موفق به توقیف خودروی اعضای این باند سرقت و دستگیری یکی از اعضای این باند شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز  استان کرمان افزود: در این رابطه یکی از اشرار مسلح بر اثر اصابت گلوله ماموران پلیس به هلاکت رسیده است.

او  تصریح کرد: در این عملیات یکی از اعضای باند سرقت‌های مسلحانه دستگیر و سایر اعضای باند شناسایی شده اند که دستورات قضایی لازم برای دستگیری متهمان صادر شده است.

بخشی اعلام کرد: در این رابطه ۲  قبضه سلاح جنگی، شامل: یک قبضه کلاش و یک قبضه سلاح کمری کشف و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ توقیف شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار