آغاز ثبت‌نام انتخابات مجلس خبرگان در فرمانداری ارومیه

ثبت‌نام انتخابات مجلس خبرگان همزمان با سراسر کشور در فرمانداری ارومیه مرکز آذربایجان غربی نیز آغاز شد.

فرماندار شهرستان ارومیه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اعلام اینکه شهرستان ارومیه به عنوان حوزه اصلی انتخاباتی در مجلس خبرگان رهبری است افزود: ثبت نام کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری در فرمانداری ارومیه، وزارت کشور و شهرستان قم از  صبح امروز ۱۴ آبان ماه آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد یافت.

غلامحسین عماری به استناد ستاد انتخابات کشور ادامه داد: ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری به‌مدت ۷ روز از ساعت ۸ الی ۱۸ شروع شد و در ستاد انتخابات وزارت کشور، فرمانداری قم و تمام فرمانداری‌های مراکز استان‌ها به‌صورت حضوری انجام خواهد گرفت.

به گفته وی داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری شخصاً یا توسط نماینده خود که به صورت کتبی و رسمی معرفی شده باشد، می ­توانند در روز‌های یادشده جمعاً به مدت ۷ روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ به فرمانداری مرکز استان و یا وزارت کشور مراجعه و با ارائه­ اصل شناسنامه عکس دار، اصل کارت ملی، اصل مدرک سطح چهارحوزه و دو قطعه عکس ۴×۶، ضمن تکمیل پرسشنامه­ اعلام داوطلبی، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

سن داوطلبان محترم به هنگام ثبت نام باید حداقل ۴۰ سال تمام باشد.

ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی یازده اسفند ماه امسال برگزار می شود و سه نفر از استان آذربایجان غربی برای نمایندگی مجلس خبرگان برگزیده خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.