عضو شورای شهر تهران گفت: مشکل مهمی که باید برای بهره‌برداری از مجموعه فرهنگی و ورزشی کوثر به آن توجه داشت، حل معضل پارکینگ در این مجموعه عظیم است.

میثم مظفر، عضو شورای شهر تهران گفت: مجموعه فرهنگی ورزشی کوثر در منطقه ۹ شهرداری تهران در دوره قبل مدیریت شهری علی رغم عدم تکمیل بصورت شتابزده و ناقص افتتاح گردید. طی دو سال گذشته هر سال در بودجه سالیانه، مبالغی برای تکمیل تاسیسات و سالن های این مجموعه مصوب گردیده اما ظاهراً هنوز این مجموعه برای استفاده شهروندان امکان بهره برداری ندارد.

وی بیان کرد: مشکل مهمی که باید برای بهره برداری از مجموعه فرهنگی و ورزشی کوثر منطقه ۹ به آن توجه داشت، حل معضل فقدان پارکینگ در طراحی و اجرای این مجموعه عظیم است. علی رغم اینکه دو سال است در بودجه مصوب، شهرداری منطقه ۹ تکلیف مشخصی بر عهده دارد اما همچنان عزم جدی در زمینه احداث این پارکینگ و حل توافقات پیرامون زمین و جانمایی آن مشاهده نمی شود.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: شهرداری تهران هر چه سریعتر نسبت به تکمیل و بهره برداری از این مجموعه و آغاز فعالیت اجرایی احداث پارکینگ طبقاتی همجوار آن اقدام لازم را دنبال نماید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار