معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: دانشگاه‌ها باید مراقبت کنند کاندید‌اهای مجلس شورای اسلامی در محیط دانشگاه تبلیغاتی انجام ندهند .

طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در کمیسیون دانشجویی استان با بیان اینکه، یکی از شاخصه‌های مهم فرهنگی استان وجود دانشگاه‌ها و دانشجویان است گفت: در خراسان جنوبی ۴۰ هزار دانشجو تحصیل می‌کنند.

او با بیان اینکه ارتقا و جذب رشته‌های جدید در دانشگاه‌ها از مهمترین موضوعاتی خواهد بود که دنبال می‌کنیم افزود: دانشگاه‌هایی که این ظرفیت را در خود میبینند، درخواست بدهند و ما پشتیبانی لازم را داریم تا بتوان شاهد ارتقا در استان باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه برگزاری جلسات بصیرتی و تبیینی و کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویان و اساتید با توجه به انتخابات پیش رو در دستور کار خواهد بود ادامه داد: رؤسای دانشگاه‌ها باید در این خصوص گزارش دهند.

طالبی با بیان اینکه دانشگاه‌ها باید از تجربیات هم استفاده کنند گفت: مطالبه از دانشجویان و اساتید در رعایت مقررات باید وجود داشته باشد چرا که اگر مقررات به موقع اجرا شود هیچ گونه مشکلی نخواهیم داشت.

او عنوان کرد: تشکیل جلساتی با محوریت دانشگاه و بسیج برای برنامه ریزی راهیان نور و راهیان پیشرفت باید در دستور کار دانشگاه‌ها باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به برنامه ریزی برای اجرای برنامه‌های کمی و کیفی ۱۶ آذر اشاره کرد و گفت: حساسیت‌های امنیتی را باید در نظر گرفت و در برنامه‌ها لحاظ کرد.

طالبی ادامه داد: دانشگاه‌ها باید مراقبت کنند کاندید‌اهای مجلس شورای اسلامی در محیط دانشگاه تبلیغاتی انجام ندهند چرا که امسال ۲۴۵ نفر داوطلب ثبت نام قطعی داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار