۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کار به مددجویان سبزواری پرداخت شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)  و بهزیستی این شهرستان پرداخت شد.

حسین ابراهیمی کردیانی روز یکشنبه در نشست با برخی کارآفرینان شهرستان سبزوار  با بیان اینکه ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کار به مددجویان سبزواری پرداخت شد گفت: این تسهیلات اشتغالزایی از سوی نهادهای حمایتی کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی در بخش های کشاورزی، صنعتی و خدمات به متقاضیان پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: حدود ۲۳۰ میلیارد ریال از این تسهیلات توسط کمیته امداد حضرت امام (ره) و ۷۰ میلیارد آن به وسیله بهزیستی به جامعه هدف ارائه شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: توانمندسازی مددجویان از اولویت‌های کمیته امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی است که یکی از راههای تحقق آن اعطای تسهیلات قرض الحسنه منجر به ایجاد شغل است.

ابراهیمی افزود: علاوه بر تسهیلات نهادهای حمایتی، بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز امسال ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در این شهرستان پرداخت کرده است.

۲۳ هزار نفر در قالب ۱۱ هزار خانوار در سبزوار زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند و نیز بیش از ۱۰ هزار خانوار مددجو با جمعیت حدود ۲۵ هزار نفر زیر پوشش بهزیستی سبزوار قرار دارند.

شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

برچسب ها: تسهیلات ، مددجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.