رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر از احداث سه گذر جدید در شهر بوشهر در راستای بهبود حمل و نقل درون شهری خبر داد.

ایمان زندی نیا شامگاه شنبه در نشست با پلیس راهور استان بوشهر گفت: تکمیل و بهره برداری از تقاطع سردار سلیمانی و احداث گذر شهید گرد دو پروژه شاخص شهرداری در زمینه بهبود حمل و نقل درون شهری است که توانسته در روان سازی ترافیک در محلات جنوبی و ورودی مرکز شهر نقش مهمی داشته باشد.

وی افزود: در راستای رفع معضلات ترافیکی و روان سازی بار ترافیکی احداث خیابان صدرا به گذر امام علی (ع)، گذر مرکز تحقیقات جهاد و ادامه گذر اتصال تنگک اول به دوم و سوم در دستور کار قرار دارد.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به اصلاح هندسی میادین و تقاطع‌های حادثه خیر در شهر بوشهر گفت: در بودجه سال گذشته و امسال مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان جهت بازگشایی املاک در مسیر گذر اختصاص داده شده که شاخص‌ترین آن‌ها شاهد بازگشایی کامل خیابان شهدای توحید، گذر اصلی خیایان شهید بهشتی به امام رضا و خیابان عمارت ملک به میدان بهمنی هستیم.

زندی نیا تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از رویکرد‌های سازمان فرهنگی درج پیام‌های آموزش شهروندی در حوزه‌های مختلف است که درخواست داریم با استفاده از ظرفیت تخصصی پلیس راهور این پیام‌ها تدوین و در سازه‌های تبلیغات محیطی در سطح شهر استفاده شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر از فعال شدن‌پارک ترافیک شهرداری بوشهر خبر داد و گفت: این پارک می‌تواند نقش خوبی در آموزش فرهنگ شهروندی در حوزه حمل و نقل در بین دانش آموزان داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.