مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات سوئیس به احمد ابراهیمی رسید

احمد ابراهیمی، نخبه و مخترع اهل استان فارس، در سومین دوره از مسابقات جهانی اختراعات اعضای فدراسیون جهانی مخترعان (۲۰۲۳ ژنو سوئیس)، مدال طلای این مسابقات را کسب کرد.

در سومین دوره از مسابقات بین‌المللی اختراع و نوآوری ژنو سوئیس ۲۰۲۳ که بین اعضای دارنده عنوان مخترع (INV) عضو فدراسیون جهانی مخترعان (IFIA) برگزار شد احمد ابراهیمی اهل استان فارس که پیش از آن اختراع وی به مرحله نهایی این دوره از مسابقات راه یافته بود موفق به کسب مدال طلا برای کشور عزیزمان ایران با اختراعی در حوزه مهندسی پزشکی شد.

در این دوره از مسابقات بیش از ۸۳۰ اختراع مبتکرانه توسط شرکت کنندگانی از ۳۶ کشور در سراسر جهان ارائه شد که چین، ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا، مراکش، اندونزی، ترکیه، ایران، روسیه، قطر، بحرین، بریتانیا، هنگ‌کنگ، مالزی، تایلند، امارات متحده عربی و لهستان از جمله این کشور‌ها بودند.

از جمله معیار‌های ارزیابی هیئت داوران این فستیوال معتبر و بین‌المللی، مواردی مثل بدیع و خلاقانه بودن ایده و نوآوری بود و تمامی اختراعات و نوآوری‌های این جشنواره در ۱۳ کلاس مجزا طبقه‌بندی شده‌اند که شامل رشته‌هایی مانند علوم کامپیوتر، فناوری پزشکی، مکانیک، مهندسی عمران، حفاظت از محیط زیست، کشاورزی و ... است و هر برنده این مسابقه گواهی ممتازی (اعم از طلا، نقره یا برنز) توسط IFIA دریافت می‌کند.

این عنوان که بر روی وب‌سایت فدراسیون بین‌المللی انجمن‌های بین‌المللی مخترعان (IFIA) و (INV) نیز قابل مشاهده است سالانه به تعداد بسیار معدودی از افراد داده می‌شود که اختراعات آن‌ها ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.