با ادامه یافتن حملات رژیم اشغالگر علیه مردم غزه، هزاران نفر از مردم در شهر لندن علیه رژیم صهیونیستی و حامیان آن به تظاهرات پرداختند.

تظاهرکنندگان حامی فلسطین در «لندن» پایتخت انگلیس گرد هم آمده و ضمن محکوم کردن حملات چهار هفته‌ای رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، خواستار آتش‌بس فوری شدند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، بخشی از معترضان که خارج از مقر خبرگزاری بی‌بی‌سی جمع شده بودند، تابلو‌هایی با نوشته‌های «تسلیح اسرائیل را متوقف کنید» و «نسل‌کشی را متوقف کنید» در دست داشتند.

این گروه با حمل پرچم‌ها و تابلو‌های حمایت از فلسطین، با اشاره به پوشش خبری این خبرگزاری از وضعیت غزه که آن را «مغرضانه» می‌دانستند، شعار‌هایی از قبیل «بی بی سی، شرم بر تو» سر دادند.

آن‌ها همچنین از ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس و جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به دلیل حمایت از رژیم صهیونیستی انتقاد کردند.

گفتنی است، این هفته ارتش رژیم اشغالگر حملات خود را به نوار غزه گسترش داد. تا کنون بیش از ۹ هزار فلسطینی در این حملات به شهادت رسیده‌اند. در همین حین محاصره غزه ادامه دارد و منابع اولیه برای ۲.۳ میلیون ساکن این منطقه رو به اتمام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۱۴ آبان ۱۴۰۲
اسراییل که جنایتکار هست و تمام
ولی همین کشورهایی که پشتیبان اسراییل هستند رو ببینید که مردم چطور راحت علیه سیاست کشورشون تظاهرات میکنن
اینجا یه نفر جرات داره چنین کاری کنه؟
در صورتی که قانون اساسی هم چنین حقی رو برا مردم قائل شده
البته قانون اساسی رو روحانیون خوشفکر و آزاداندیش و معتقدی مثه شهید بهشتی نوشتند که میخواستند اسلام حقیقی جاری بشه
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۰۸:۲۷ ۱۴ آبان ۱۴۰۲
درود ب شرفتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۵ ۱۴ آبان ۱۴۰۲
اینا مسلمون‌ توشون خیلی کمه و هر روز تجمع و دفاع از فلسطین ولی هندکه کشور اسلامی یعنی شده دوست اسرائیل مردمش ازترس یا هرچیزی سکوت کردن
آخرین اخبار