مدیرکل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی خراسان رضوی و شمالی گفت: در حال حاضر ۱۰۰ دستگاه خودروی سواری و کامیون متروکه در انبار‌های این استان در انتظار مزایده هستند.

هادی ذاکری مدیرکل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی خراسان رضوی و شمالی امروز در حاشیه سفر به مرز دوغارون تایباد در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰۰ دستگاه خودروی سواری و کامیون کشنده متروکه در سطح استان خراسان رضوی در انتظار مزایده هستند که برگزاری مزایده فروش ۶۰ دستگاه از این تعداد قطعی شده است.

وی افزود: از این تعداد خودرو ۷۰ دستگاه در مشهد، ۲۰ دستگاه در گمرک دوغارون و ۱۰ دستگاه در گمرک سرخس هستند که به زودی خودرو‌های موجود در این دو گمرک به مرکز استان انتقال خواهند یافت.

مدیرکل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی خراسان رضوی و شمالی ادامه داد: همچنین ۲۵۰ دستگاه موتور سیکلت متروکه در مشهد موجود است که از این تعداد ۱۷۰ دستگاه از طریق مزایده به فروش خواهند رسید.

ذاکری بیان کرد: کالا‌های متروکه، کشف شده و ضبط شده در نهاد‌های مختلفی دولتی که بر اساس قانون در اختیار سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی قرار می‌گیرند، توسط سازمان تعزیرات حکومتی تعیین تکلیف و ارزش گذاری می‌شوند و سپس در مسیر برگزاری مزایده برای فروش قرار می‌گیرند.

این مقام مسئول گفت: در گذشته موتور سیکلت‌های ۲۵۰ سی‌سی به بالا در مزایده به نهاد‌های نظامی و امنیتی واگذار می‌شد و اکنون با ابلاغ قانون جدید، موتور سیکلت‌های ۴۵۰ سی‌سی به بالا به این نهاد‌ها واگذار می‌شود.

مدیرکل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی خراسان رضوی و شمالی تصریح کرد: در این استان هم اکنون ۳ عدد انبار موجود است که ظرفیت آن‌ها در مجموع ۳ هزار متر مربع می‌باشد.

ذاکری اضافه کرد: قرار است که کالا‌های متروکه و کالا‌های قاچاق کشف شده در گمرک مرزی دوغارون تایباد به صورت هفتگی به انبار‌های سازمان در مرکز استان منتقل شوند تا هر چه سریعتر تعیین تکلیف و در مسیر برگزاری مزایده و فروش قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: در نیمه نخست امسال، مبلغ ۳۰ میلیارد تومان از محل مزایده اموال تملیکی در خراسان رضوی عاید دولت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار