فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه از ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی رایگان توسط دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی خبر داد.

قاسم امجدیان فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه گفت : همزمان با ایام یوم الله ۱۳ آبان گروه جهادی رهپویان انتظار بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی با همکاری مدیریت فرهنگی در کلینیک دندانپزشکی غدیر به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات پزشکی و دندانپزشکی رایگان ارائه دادند.

وی خاطر نشان کرد: اساساً اصل عدالت گستری و خدمت رسانی به محرومان جامعه بر اساس تعالیم دینی ما، یک هدف کلیدی و مورد تاکید مقام معظم رهبری ست تا آنجا که تاکید داشتند «ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست کشور را به سامان برسانیم».

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی کرمانشاه اردو‌های جهادی را عملی فراتر از شعار عنوان کرد و افزود: دانشجویان بسیجی جهادگر در این اردو‌ها کتاب نمی‌نویسند و بیانیه یا شعار نمی‌دهند بلکه با عمل صادقانه و مخلصانه خود، سبک زندگی اسلامی را ارائه می‌دهند و در رواج آن با تکیه بر نیت الهی و اخلاق حسنه می‌کوشند و در کل زیست مومنانه را در کنار یکدیگر تجربه می‌کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.