معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (شنبه) با حضور در بیمارستان سوانح و سوختگی ولایت رشت از نزدیک امور مصدومان حادثه کمپ ترک اعتیاد لنگرود را پیگیری کرد.

دکتر سعید کریمی امروز (شنبه) به منظور پیگیری امور سلامت حادثه دیدگان حریق کمپ ترک اعتیاد لنگرود به گیلان سفر کرد.

وی پس از عیادت از مصدومان بستری در مرکز سوانح سوختگی ولایت رشت با خانواده‌های آنان گفت و گو کرد و از نزدیک در جریان وضعیت درمان مصدومان حریق کمپ ترک اعتیاد لنگرود قرار گرفت.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستورات لازم را برای وضعیت درمانی این مصدومان ارائه داد و با ارائه گزارشی گفت: امکانات درمانی اعم از تجهیزات و نیروهای تخصصی و فوق تخصصی در مرکز سوانح و سوختگی ولایت رشت وجود دارد و بیماران از سطح دریافت خدمات درمانی رضایت کافی دارند.

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت آماده ارائه هرگونه خدمات به مصدومان حادثه کمپ اعتیاد لنگرود است، افزود: با توجه به سیر درمان مطلوب ارائه‌ شده به این بیماران، به‌زودی تعدادی از آن‌ها مرخص خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی گیلان گفت: با اقدامات درمانی انجام شده در زمان حاضر وضعیت جسمانی ۱۵ مصدوم آتش‌سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود پایدار و حال همه آنها مساعد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۱۴ آبان ۱۴۰۲
خب دیگه هچی حله!!