ثبت بیشترین بارش در برزول نهاوند

مدیرکل هواشناسی استان همدان گفت: درچهار روز گذشته به طور متوسط ۲۵ میلی‌متر بارش در استان همدان به ثبت رسیده است.

حسین عابد با اشاره به اینکه از روز سه‌شنبه بعدازظهر بارش باران در استان همدان آغاز شده است، اظهار داشت: بیشترین میزان بارش به ترتیب در برزول نهاوند با ۷۰ میلی‌متر، فیروزان با ۴۶ میلی‌متر، فارسبان ۴۰ میلی‌متر، سردارآباد کبودراهنگ ۳۸ میلی‌متر، ایستگاه هواشناسی بهار ۳۵ میلی‌متر و پایگاه شهید نوژه ۳۴ میلی‌متر گزارش شده است.

اوبا بیان اینکه تقریباً در تمام نقاط استان بارش داشتیم، تصریح کرد: همچنین در ایستگاه فرودگاه همدان ۲۸.۵ میلی‌متر، ایستگاه دانشگاه بوعلی ۲۶ میلی‌متر، سعیدیه همدان ۲۵ میلی‌متر، ملایر ۱۷ میلی‌متر، رزن ۱۷ میلی‌متر، کرفس ۱۶ میلی‌متر، گل‌تپه ۱۴ میلی‌متر و نهاوند ۹ میلی‌متر بارش به ثبت رسیده است.

مدیرکل هواشناسی استان همدان با اشاره به بارش ۳۹ میلی‌متری باران در شهر سرکان، افزود: انتظار داریم از امروز تا امشب نیز بارش‌هایی به صورت پراکنده در استان به ویژه در نقاط شرقی استان داشته باشیم.

عابد با بیان اینکه تا اواسط هفته جاری آسمان استان صاف و تا قسمتی ابری خواهد بود، خاطرنشان کرد: صبح‌ها کاهش نسبی دما را همچنان خواهیم داشت به طوری که حداقل دمای صبحگاهی در استان یک تا سه درجه خواهد بود.

او با بیان اینکه روز گذشته دمای همدان بین ۷ تا ۱۷ درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است، یادآور شد: اسدآباد با ۱۸ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و گل‌تپه با چهار درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان طی ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

برچسب ها: هواشناسی ، باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.