فرماندار ویژه مهاباد گفت: استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایت کار، رژیم صهیونیستی را ۷۵ سال قبل در نوار غزه ایجاد کردند تا حافظ منافع خود در منطقه باشد.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: کشتار و به خاک و خون کشیدن کودکان، زنان و مردان فلسطینی و حمله به بیمارستان توسط رژیم غاصب صهیونیستی با هدایت آمریکا انجام شده که این اقدام ضد بشری در طول تاریخ کم سابقه است. آمریکا پیشرفت هیچ کشور مسلمانی را نمی‌خواهد

وی ضمن قدردانی از حضور پرشکوه مردم در این راهپیمایی اضافه کرد: تسخیر سفارتخانه آمریکا که به لانه جاسوسی و مرکز شر و تفرقه و دشمنی علیه مردم ایران تبدیل شده بود با هوشیار و بصیرت دانش آموزان و دانشجویان تسخیر شد.

عباسی با اشاره به آشکار شدن قدرت پوشالی و سستی رژیم صهیونیستی در قبال محور مقاومت بیان کرد: نابودی حق بر ناحق وعده الهی است و طبق فرموده مقام معظم رهبری اسراییل غاصب ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه روحیه مقاومت و اسکتبارستیزی انقلاب اسلامی در سایر کشور‌ها تاثیر گذاشته است، گفت: امروزه شاهد آن هستیم که صدای اعتراض از کشور‌های غربی نیز نسبت به اقدامات جنایت کاران اسراییل غاضب شنیده می‌شود.

عباسی یادآور شد: شهروندان مهابادی در سالگرد روز ملی مبارزه با اسکتبار جهانی همراه با سایر مردم کشور ضمن ابراز انزجار خود از اقدامات رژیم صهیونیستی، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

روز ۱۳ آبان در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان روز "مبارزه با استکبار" نام‌گذاری شده و دلیل آن تسخیر لانه جاسوسی سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.