حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری گفت: امروز وجدان‌های بیدار دنیا نسبت به ماهیت پلید رژیم صهیونیستی آگاه شده است و صدای خرد شدن استخوان‌های رژیم سلطه در جهان به گوش می‌رسد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری،نایب رئیس مجلس و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) با بیان وقایع ۱۳ آبان گفت: نسل جدید امروز هم میراث جهاد و شهادت را پاس می‌دارد و در دفاع از نظام جمهوری اسلامی در صحنه است. 

او  به جنایت آمریکا علیه مردم ایران و تلاش دشمنان برای ضربه به انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ۱۷ هزار شهید ترور، حاصل این توطئه دشمنان بود.

او  از ولایت مداری و بصیرت به عنوان دو عامل اصلی خنثی کردن همه توطئه‌ها نام برد و افزود: دشمن با راه‌اندازی جنگ تحمیلی و بعد آن با ایجاد فتنه‌های بزرگ درصدد ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، ولی این مردم، امام خود را تنها نگذاشتند و فریب خواص بی بصیرت و امتیاز طلب را نخوردند.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری به تلاش همه جانبه رسانه‌های دشمنان برای تاثیرگذاری بر مردم اشاره کرد و گفت: آفرین بر این مردم که ایستادند و ولایتمداری را سرلوحه خود قرار دادند و با ایستادگی و فداکاری، ایران مستقل و سربلند رو به جلو شکل گرفت.

او به محور مقاومت از یمن، عراق، سوریه، فلسطین و لبنان اشاره کرد و گفت: جریان مقاومت در این کشور‌ها با تاسی از انقلاب ایران به وجود آمد و بدانید رژیم صهیونیستی خطری نه برای فلسطین، لبنان، عراق و ایران بلکه خطری برای تمام جهان است.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری به چگونگی شکل‌گیری رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: امروز سران نظام سلطه، باور و اعتقادشان بر صهیونیست است و آرزوی آنان مایه تباهی و سقوط انسانیت است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: رژیم صهیونیستی یک تهدید برای همه بشریت است و وظیفه کشور‌های اسلامی این است که این خطر را بفهمند و تلاش جدی برای رفع این تهدید کنند. 

او به جنایات رژیم کودک کش رژیم صهیونیستی در کشتار کودکان و زنان اشاره کرد و افزود: امروز وجدان‌های بیدار در همه کشور‌های دنیا نسبت به ماهیت پلید رژیم صهیونیستی آگاه شده اند و صدای خرد شدن استخوان‌های رژیم سلطه در جهان به گوش می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار