سردار شکارچی گفت: امروز بزرگترین موفقیت برای جهان اسلام بعد از عملیات طوفان الاقصی، اجماع ملت‌های جهان از مسلمان و غیرمسلمان علیه این رژیم خونریز است.

سردار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح و سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: عمر نکبت بار آمریکای جنایتکار ۲۴۷ سال می‌گذرد و در این مدت ۲۲۷ جنگ را مستقیم به راه انداخته و یا با حمایت آن به راه افتاده اند و میلیون‌ها آدم در اثر این جنگ‌ها کشته شده است.

وی افزود: از کشور‌هایی که مورد ظلم آمریکا قرار گرفته اند ایران، فلسطین، یمن و لبنان و... هستند و برای اینکه این کشور جای پای خود را محکم کند، زمانی که اروپاییان پای خود را به آمریکا گذاشتند فقط ۱۰۰ میلیون نفر سرخپوست را قتل‌عام کرد.

سردار شکارچی تصریح کرد: هنوز سیاهپوستان و سرخپوستان در کشور خودشان زیر چکمه‌های آمریکایی‌ها له می‌شوند و عده‌ای تبهکار با عنوان صهیونیسم بین الملل بر آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان حکمرانی می‌کنند.

وی بیان داشت: آمریکا از حضور خود در سرزمین‌های اشغالی فلسطین به صورت علنی رونمایی کرده است و بعد از عملیات قهرمانانه و موفق علیه اسرائیل اکثر کشور‌های عضو ناتو از اسرائیل حمایت می‌کنند و ظلم آن‌ها به مردم مظلوم غزه نمایان‌تر شده است و بدلیل آن است که این کشور‌های قدرتمند، تحمل مقاومت با یک گروه کوچک به نام حماس را ندارند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بیش از ۳ هزار کودک در این چند روز قتل‌عام شدند و هنوز تعداد زیادی زن و کودک سالمند زیر آوار‌ها مانده‌اند و امکاناتی برای نجات آن‌ها نیست.

سردار شکارچی بیان کرد: امروز بزرگترین موفقیت برای جهان اسلام بعد عملیات طوفان الاقصی، اجماع ملت‌های جهان از مسلمان و غیرمسلمان علیه این رژیم ستمگر و خونریز است.

بزرگترین موفقیت امروز جهان اسلام اجماع ملت‌هاست

وی افزود: روح مقاومت و پایداری و مقابله با ظلم و ستمگری و ایستادگی در برابر استکبار جهانی یکی از بزرگترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است که به مظلومان و مستضعفان جهان هدیه شده است.

سردار شکارچی با بیان اینکه حضور آمریکایی‌ها در جنگ غزه برای بازیابی روحیه ارتش نیمه جان اسرائیل است؛ چرا که ابهت این ارتش پس از عملیات طوفان الاقصی شکسته شده است، تصریح کرد: راهی برای اسرائیل جز فروپاشی نمانده است.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا حتی در نظم نوین جهانی هم جایی ندارد و این پرچم اسلام است که برافراشته شده است، گفت: ملت مقاوم ایران از شهیدحاج قاسم سلیمانی آموخت که در برابر زورگویی و ظلم با اقتدار بایستندو یقه مستکبران را فشرده تا زمانی که خفه شوند و از کرسی قدرت به زیر بیایند.

سردار شکارچی افزود: ابر قدرت‌ها از جنگیدن با حماس وحشت دارند و زنان و کودکان را هدف بمباران خود قرار می‌دهند؛ اما این جنایات و خونریزی‌ها دوامی نخواهند داشت و پیروزی از آن فلسطین و گروه‌های مقاومت است.

وی تصریح کرد: این منطق انقلاب اسلامی است که امروز در دستان پر قدرت مقاومت ظهور و بروز پیدا کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار