نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در مدارس آذربایجان شرقی

همزمان با ۱۳ آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی زنگ استکبار ستیزی در مدارس آذربایجان شرقی نواخته شد.

 نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در مراسم نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در تبریز که در مدرسه دخترانه عفتیه برگزار شد با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ را انقلاب دوم نامیدند گفت: این نامگذاری به حق شایسته و بجا بود و حتی به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تسخیر لانه جاسوسی بزرگتر و مهمتر از انقلاب اول بود چرا که این حرکت دانشجویی به رهبری امام خمینی (ره) هیمنه پوشالی و ابهت ظاهری آمریکا را در جهان فرو ریخت.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم به سخنان دیروز دبیرکل حزب الله لبنان هم اشاره کرد و گفت: سیدحسن نصرالله به خوبی در بیانات خود به جنگ افروزی آمریکا در غزه اشاره کرد و چهره واقعی رژیم کودکش اسرائیل را به دنیا عیان کرد.

 وی گفت: هر جا آمریکا پا گذاشته یا کودتا شده یا کشتار به راه افتاده و یا آتش جنگ تا مدت‌ها برافروخته است امروز هم مسئول مستقیم جنگ در غزه و مانع آتش بس در این منطقه دولت مستکبر آمریکا است.

آقای سعادتی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در مراسم متمرکز زنگ استکبارستیزی در مدارس استان گفت: در تقویم رسمی کشورمان چندین مناسبت همانند روز دانش آموز، سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) و سالروز تسخیر لانه جاسوسی ثبت شده است.

وی افزود: امروز در غزه کودکان و دانش آموزان به خاک و خون کشیده می‌شوند که حمایت دانش آموزان آذربایجان شرقی از آن‌ها می‌تواند پشتوانه محکمی برای مردم مظلوم غزه باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار