نتایج نخستین جشنواره ملی هنر‌های تجسمی «تجسم غدیر» از سوی هیئت داوران این جشنواره اعلام شد.

روابط عمومی دانشگاه هنر شیراز اعلام کرد: پس از پایان جلسات ارزیابی و انتخاب آثار هنری رسیده به دبیرخانۀ نخستین جشنوارۀ ملی هنر‌های تجسمی «تجسم غدیر»، پذیرفته‌شدگان بخش‌های مختلف این رویداد هنری در ۶ رشته‌ی تایپوگرافی (حروف‌نگاری)، طراحی پوستر، تصویرسازی، خوشنویسی، کارتون و نقاشی، در دو بخش دانشجویی و آزاد مشخص شدند.

موسی عربی، دبیر اجرایی جشنوارۀ ملی تجسم غدیر در این زمینه گفت: در این جشنواره که فراخوان آن در اردیبهشت‌ماه سال جاری منتشر شد و با هدف تبیین و نهادینه‌سازی فرهنگ والای غدیر با زبان هنر ترتیب یافته است، حدود ۳۰۰۰ اثر در طول مدت فراخوان به دبیرخانۀ جشنواره ارسال شده که پس از بررسی و ارزیابی هیأت‌داوران، ۶۹ اثر، به‌عنوان آثار برگزیده در مقام‌های نخست، دوم، سوم و شایستۀ تقدیر اعلام می‌شود.

معاون اداری‌مالی دانشگاه هنر افزود: به‌زودی زمان مراسم پایانی جشنوارۀ تجسم غدیر اعلام و در این رویداد، از برگزیدگان جشنواره تقدیر خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند اسامی کامل هنرمندان برگزیدۀ نخستین جشنوارۀ ملی تجسم غدیر را در پیوست خبر مشاهده یا به سایت جشنواره به نشانی: https://shirazartu.ac.ir مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار