راهپیمایی ۱۳ آبان در همه شهر و مراکز هرمزگان آغاز شد.

مردم هرمزگان در مراسم استکبارستیز ۱۳ آبان( روز دانش آموز) یکبار دیگر با حرکت خود  مقاومت، ایستادگی ، استکبار ستیزی شان را به رخ جهانیان کشاندند.

شهروندان در بندرعباس شعارهای خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، حزب فقط حزب علی رهبر سید علی،آمریکا مرگ به نیرنگ تو سر دادند.

 الله و اکبر الله و اکبر، جانم فدای رهبر، مرگ بر اسرائیل،صهیونیست ننگت باد ننگت باد، از دیگر شعارهای حاضران در راهپیمایی امروز در هرمزگان است.

این مسیر در بندرعباس از میدان امام خمینی تا مسجد جامع است.

حجت الاسلام ایمانی گفت: حمایت از مردم مظلوم غزه، استکبار ستیزی و قرائت قطعنامه از مهم‌ترین برنامه‌های این مراسم است.

سخنران ویژه این مراسم  رئیس عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که در علت نامگذاری این روز به نام روز استکتبار ستیزی گفت: تبعید امام خمینی به علت مخالفت ایشان با لایحه کاپیتولاسیون، شهادت تعدادی از دانش آموزان در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی امریکا در سال ۱۳۵۸ به دست دانشجویان پیرو خط امام از دلایل نامگذاری این روز است.

حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی در ادامه سخنرانی خود در جمع راهپیمایان در مسجد جامع بندرعباس با اشاره به طوفان الاقصی گفت: تغییر توازن وحشت در سرزمین های اشغالی، بیداری جهانی انسانها علیه صهیونیست ها، فرار پرشتاب صهیونیست ها از سرزمین های مادری فلسطینیان ، خنثی شدن عادی سازی روابط برخی از حاکمان کشورهای خائن و ترسو، مشخص شدن دوستان و دشمنان حقیقی ملت فلسطین و شکست اختلاف بین اهل سنت و تشیع از دستاوردهای این عملیات است.

او با اشاره به اینکه سخنرانی دیروز سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان عاقلانه و حکیمانه بود، گفت: مهمترین وظیفه مسئولان و حاکمان کشورهای اسلامی قطع روابط سیاسی، تجای و اقتصادی و نظامی با رژیم اشغال گر است.

بندرعباس

راهپیمایی ۱۳ آبان در بندرعباس

راهپیمایی ۱۳ آبان در بندرعباس

 

 
 
  راهپیمایی در شهرها و بخش ها هرمزگان
میناب
حاجی آباد
بندرخمیر
{$sepehr_media_18495335_400_300}
 شمیل بندرعباس
توکهور وهشتبندی میناب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.