فرمانده هنگ مرزی زابل گفت: در راستای تشدید مبارزه با موادمخدر و سوداگران مرگ، مرزداران این فرماندهی با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.

سرهنگ پرویز قاسم زاده  فرمانده هنگ مرزی زابل در تشریح این خبر گفت: در راستای تشدید مبارزه با موادمخدر و سوداگران مرگ، مرزداران این فرماندهی با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و بکارگیری تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی، از قصد قاچاقچیان موادمخدر برای انتقال محموله خود در موقعیت حوالی مناطق مرزی به داخل کشور آگاه و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.

وی افزود: مرزداران با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان به اجرای هدفمند کمین پرداخته و با کنترل و پایش منطقه، قاچاقچیان را مشاهده و بلافاصله فرمان ایست را صادر کردند که قاچاقچیان بدون توجه به دستور ماموران، اقدام تیراندازی کردند. 

وی تصریح کرد: سوداگران مرگ به محض مشاهده مرزداران، اقدام به تیراندازی به سمت مرزداران کرده که مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کرده که به علت حجم زیاد آتش مرزداران، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته، عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن محموله مواد مخدر از محل متواری شدند. 

سرهنگ قاسم زاده بیان کرد: سوداگران مرگ که قصد داشتند محموله خود را بصورت کوله باری وارد کشور کنند، با رها کردن محموله از محل متواری گردند و مرزداران موفق شدند در این عملیات مسلحانه، مقدار ۱۷ کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار