مقام سابق شاباک با اشاره به سخنرانی سیدحسن نصرالله تاکید کرد که «نهاد‌های امنیتی و نظامی اسرائیل باید به دقت به سخنان دبیرکل حزب‌الله گوش دهند».

رسانه‌های عبری امروز جمعه، سوم نوامبر به نقل از «یوسی امروسی»، مسئول سابق شاباک نوشتند: به نهاد‌های امنیتی و نظامی پیشنهاد می‌کنم به سخنان نصرالله با دقت گوش دهند و این سخنرانی را جدی بگیرند.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، این مقام سابق شاباک گفته است: من نمی‌دانم در سر نصرالله چه می‌گذرد، و فکر نمی‌کنم کارشناسی وجود داشته باشد که بتواند به شما بگوید که نصرالله چه خواهد گفت.

در همین خصوص، خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه همه در تل‌آویو به خاطر سخنرانی نصرالله در حالت آماده باش هستند، گفت: «وضعیت در مرز‌های شمالی بسیار متشنج است».

رسانه‌های صهیونیستی امروز در گزارش‌های خود تاکید کردند که همه آنچه اتفاق افتاده «آرامش قبل از طوفان و ترس اصلی سخنرانی نصرالله» بوده است.

در همین زمینه، «آلون بن دیوید»، تحلیلگر مسائل نظامی در شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم اشغالگر، به صحبت درباره موضوع سخنرانی سیدحسن نصرالله پرداخت و گفت: «اسرائیل قبل از سخنرانی امروز، بسیار نگران است».

رسانه‌های عبری اعلام کردند: نصرالله یک رسانه‌ای حرفه‌ای است و علیه اسرائیلی‌ها جنگ روانی به راه می‌اندازد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم اشغالگر هم در حساس‌بودن این سخنرانی گزارش داد که «تقریباً کل خاورمیانه در آستانه سخنرانی نصرالله نفس خود را حبس کرده‌اند».

«جان کربی»، سخنگوی کاخ سفید هم پیش‌تر اذعان کرده بود که دولت آمریکا از نزدیک سخنرانی دبیرکل حزب‌الله را که قرار است روز جمعه برگزار شود، دنبال می‌کند.

چند روز پیش، جنبش حزب‌الله اعلام کرد که سیدحسن نصرالله در ساعت سه بعد از ظهر امروز جمعه، وقت قدس، برای اولین بار از زمان آغاز نبرد «طوفان الاقصی» در مراسم تجلیل از شهدای «راه قدس» سخنرانی خواهد کرد.

ساعتی پیش، ارتش رژیم موقت صهیونیستی ضمن اشاره به سخنران دبیرکل حزب‌الله لبنان، در امتداد مرز شمالی با لبنان حالت «آماده‌باش» حداکثری را اعلام و مدعی شد که به هر رویدادی پاسخ خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۱۲ آبان ۱۴۰۲
همش حرفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۱۲ آبان ۱۴۰۲
بالاخره حرف زد ما هم نفهمیدیم چه منظوری از این حرفا داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۲ آبان ۱۴۰۲
مرگ بر اسرائیل و حامیانش
آخرین اخبار