نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : در یوم الله سیزدهم آبان برای محکوم کردن جنایات آمریکا علیه بشریت همه در راهپیمایی شرکت می‌کنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین غفوی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز (۱۲ آبان) در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در این روز، گفت : این رسوایی را آمریکا هنوز نتوانسته جبران کند.

وی با بیان اینکه آمریکا همواره توطئه‌های گوناگونی علیه ملت ایران راه می‌اندازد، گفت: از جمله این توطئه‌ها جنگ ترکیبی سال گذشته آمریکا بود که به فضل الهی شکست خورد.

غفوری با اشاره به جنایات رخ داده در غزه، گفت: این جنایات چهره آمریکا را برای همگان بر ملا کرد، زیرا آن‌ها همواره مدعی طرفداری از حقوق بشر هستند، اما دیدیم در غزه جنایات صورت گرفته با سلاح‌های آمریکایی و با فرماندهی مستقیم آمریکا است که نتیجه آن کشتن هزاران نفر انسان مظلوم که چهار هزار نفر کودک و سه هزار نفر زن هستند، می‌باشد.

 غفوری با بیان اینکه این حقیقت شیطان بزرگ است، افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب «مرگ بر آمریکا یک شعار نیست، یک خط و مشی است». به واقع مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر شیطنت، مرگ بر جنایتکار، مرگ بر زورگویی، مرگ بر قتل و خونریزی، مرگ بر قاتلین کودکان و زنان بی‌گناه و مرگ بر همه جرم‌هایی که مرتکب می‌شوند.

امام جمعه کرمانشاه با دعوت همگان به حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان، گفت: فردا همه به خیابان‌ها خواهیم آمد و یک صدا فریاد خواهیم زد مر گ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل .

برچسب ها: ولی فقیه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.