امام جمعه بندرعباس گفت:آمریکایی‌ها به دنبال نظم نوین جهانی در خاورمیانه بودند اما امروز مسلمانان آن را شکل می‌دهند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعبادی زاده  امام جمعه بندرعباس گفت : به همه دنیا ثابت شده است که حامی اصلی مسلمانان و جریان مظلوم فلسطین، ملت جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده  ولی فقیه در هرمزگان گفت: به برکت جهاد مقاومت، نقش امید و شهادت در تعیین سرنوشت نشان داده شد و بی اعتمادی به دشمنان افزایش پیدا کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: ضعف قدرت‌های پوشالی نظام‌های استکباری به همه ثابت شد و اینکه تنها راه پیروزی حق بر باطل، وحدت جهان اسلام است.

امام جمعه بندرعباس گفت: برخی از دولت‌های اسلامی تاکنون ساکت بودند یا به حرف‌های شعاری بسنده کردند، این دولت‌ها بدانند امروز فرصت شعار و حرف نیست، روز عمل و مبارزه است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: حتی برخی از کشور‌های آمریکای لاتین رابطه سیاسی خود را با صهیونیست‌ها قطع کردند، اما هنوز برخی از کشور‌های اسلامی با صهیونیست رابطه دارند.

نماینده  ولی فقیه در هرمزگان گفت:  ملت‌ها بیدار شده اند و همه از مظلومیت فلسطین حمایت کره اند، اما برخی از دولت‌ها در خواب هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال ۱۳۵۸، هیمنه آمریکایی‌ها را در دنیا شکست.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به روز دانش آموز گفت: در راهپیمایی ۱۳ آبان همه مردم در کنار جوانان و نوجوانان دهه ۸۰ و ۹۰ شرکت می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: امروز آمریکایی‌ها و غربی‌ها همه توان نرم افزاری که برای سلطه بر دنیا قرار می‌دادند به پای صهیونیست‌ها گذاشتند و در آخر خط هستند.

نماینده  ولی فقیه در هرمزگان گفت:امام خمینی (ره) تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را انقلاب دوم نام گذاشتند، چون جلوی کودتا‌ها را گرفت.

امام جمعه بندرعباس گفت: مبارزه هماهنگ علیه نظام استکباری و نظام سلطنتی، منزوی شدن جریان روشن فکری غرب گرا و سازش کار و خلع سلاح جریان چپ از مهمترین دستاورد‌های تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ بود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: مقابله با استکبار دستور دین ماست که باید با طاغوت زمان مبارزه کرد.

نماینده  ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی قوام و ثبات کشور را در فرهنگ می‌دانند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: از فرهنگ باید صیانت شود، چون ضایعه فرهنگی را دیر متوجه می‌شویم.

امام جمعه بندرعباس گفت: دشمنان جمهوری اسلامی بیشترین برنامه هایشان از بین بردن فرهنگ در جامعه است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: اگر در بخش فرهنگ به خوبی هزینه نشود در دیگر بخش‌ها از جمله اقتصاد و اجتماعی نیز باید تاوان دهیم.

او گفت: نسبت به حوزه فرهنگ کم توجه هستیم و این نشان می‌دهد که باید در این بخش وقت و هزینه بیشتری کنیم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: بحران‌های سال گذشته به خاطر کم توجهی به فرهنگ بود.

امام جمعه بندرعباس گفت: باید سبک زندگی مان اسلامی باشد و در مناطق ساحلی، اخلاق ساحل نشینی نیز مورد توجه باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به احتکار به عنوان یکی از آسیب‌های بازار افزود: مردم، بازاریان متدین و مومن و قوای سه گانه با برخورد قانونی میتوانند جلوی احتکار را بگیرند.

نماینده  ولی فقیه در هرمزگان گفت: ضابطین باید با آسیب‌های بازار مانند گران فروشی و احتکار بر اساس قانون برخورد کنند تا در بین مردم آرامش ایجاد شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: این بخشی از کم کاری مسئولان است که در شرایطی کالایی در بازار کم یا گران می‌شود و قیمت‌ها ثبات ندارد.

امام جمعه بندرعباس گفت: برای آرامش در بین مردم باید همه مسئولان پای کار بیایند و به وظایف خود به درستی عمل کنند.

بین دونماز حمعه وعصر نماز گذاران برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین شعار مرگ براسرائیل ومرگ بر آمریکا سردادند.

شعاردادن نماز گذاران  درنمازجمعه بندرعباس

شعار دادن مردم در نماز جمعه بندرعباس

 بمناسبت ۱۳ آبان روز دانش آموز از چند نفر دانش آموزان نخبه استان باحضور امام جمعه بندرعباس ومدیرکل آموزش وپرورش هرمرگان  در نماز جمعه بندرعباس تجلیل شد.

تجلیل از دانش آموزان نخبه استان در نماز جمعه بندرعباس

تجلیل از دانش آموز نخبه استان در نماز جمعه بندرعباس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.