کارشناس داوری:

پنالتی پرسپولیس صحیح نبود/ گل دوم صنعت نفت درست بود

ابراهیم میرزابیگی کارشناس داوری درباره قضاوت صفایی در بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان توضیحاتی را بیان کرد.

ابراهیم میرزا بیگی کارشناس داوری فوتبال به نظرم داوری مشکلات داشت و قضاوتش خوب نبود و در نتیجه بازی تاثیرگذار بود. بازیکن صنعت نفت آبادان کارت زرد اول را به خاطر تلف کردن وقت بازی گرفت و کارت دوم هم به خاطر جلوگیری از بازی دروازه بان پرسپولیس گرفت که درست بود و به درستی داور مسابقه او را اخراج کرد.  

او افزود: به نظرم پنالتی که به نفع پرسپولیس گرفته شد درست نبود، چون بازیکن که روی زمین بود شوت را زدند و به دستش خورد و این خطای پنالتی نیست.  

میرزا بیگی درباره گل دوم صنعت نفت آبادان وارد دروازه پرسپولیس شد، گفت: زاویه به صورتی نبود  که بتوانیم درست تشخیص بدهیم، اما به نظر می‌آمد که تمام توپ وارد دروازه پرسپولیس شده است. در مجموع داوری صفایی خوب نبود. آن پنالتی که گرفت می‌توانست بازی به نفع تیم پرسپولیس به پایان برسد، اما در ثانیه‌های آخر  گل دوم صنعت نفت آبادان را پذیرفت. این پنالتی می‌توانست در نتیجه بازی تاثیرگذار باشد و داوری صفایی را می‌تواند متضرر کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۲:۳۷ ۱۲ آبان ۱۴۰۲
پرسپولیس است دیگر... به پرسپولیس احترام بگذارید... برایش پنالتی، آفساید، یک متر توپ داخل دروازه و.....بگیرید چطور میگی پنالتی صحیح نبود بعد اگر شکست می خورد تقصیر استقلال می شد بعد دعوا درست می کردند پس پنالتی لابددد صحیححح بودهههههه
آخرین اخبار