تسهیلات ویژه برای مشمولان پذیرفته شده در دانشگاه‌ها

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از تسهیلات ویژه برای مشمولان پذرفته شده در دانشگاه‌ها در نیم سال دوم ۱۴۰۲ خبر داد.

سرهنگ محمدرضا کریم پور معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: به منظور تسهیل در ادامه تحصیل مشمولان فارغ التحصیل پایه دوازدهم سال تحصیلی ۱۴۰۱ که از طریق سازمان سنجش ویا مرکز آزمون دانشگاه آزاد در نیم سال دوم ۱۴۰۲ (بهمن ماه) مورد پذیرش دانشگاه‌ها قرار گرفته اند، شرایط ویژه‌ای برای آنان در نظر گرفته شده است.

او افزود: این دسته از مشمولان غایب محسوب نشده و می‌توانند بدون هیچ دغدغه‌ای نسبت به ثبت نام قطعی در دانشگاه اقدام کنند.

سرهنگ کریم پور گفت: آن دسته ازمشمولان پذیرفته شده ورودی بهمن ماه ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها که دارای برگ آماده به خدمت هستند، می‌بایست با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) و ارائه برگ قبولی صادرشده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و یا مرکز آزمون دانشگاه آزاد، نسبت به ثبت درخواست تمدید تاریخ اعزام به خدمت خود تا بهمن ماه سال جاری اقدام کنند.

او افزود: سایر مشمولان که برای اعزام به خدمت اقدام نکرده اند، می‌توانند با ثبت درخواست معافیت تحصیلی و بدون نیاز به ثبت درخواست دیگری از معافیت تحصیلی برخوردار شوند.

سرهنگ کریم پور گفت: مشمولانی که نسبت به ثبت معافیت تحصیلی و ثبت نام قطعی دردانشگاه اقدام نکرده اند، شامل تسهیلات فوق نشده و غیبت آنان قابل توجیه نخواهد بود.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان افزود: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان‌های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار