اشنویه با ۱۸ میلی‌متر پرباران‌ترین شهر آذربایجان‌غربی بود

کارشناس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: اشنویه با ۱۸ میلی‌متر بارندگی و پیرانشهر با ۱۳ میلی‌متر در ۲۴ ساعت گذشته پر بارش‌ترین شهر‌های استان بودند.

یاسر اشتاد کارشناس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: میاندوآب با هشت، تخت سلیمان و تکاب با هفت، نقده و سردشت با پنج و شاهین دژ با چهار میلی‌متر بارندگی شهر‌های دارای بارش استان در این مدت بودند.

وی با بیان اینکه بارندگی‌ها همچنان تا روز شنبه ادامه دارد، اضافه کرد: پیش بینی می‌شود در ارتفاعات در صورت مساعد بودن شرایط جوی بارش‌ها به صورت برف باشد.

کارشناس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: از نظر دمایی تغییراتی پیش بینی نمی‌شود و به علت ناپایداری جوی آلودگی هوا نیز مشاهده نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ارومیه در ۲۴ ساعت گذشته دمایی بین مثبت ۹ و ۲۴ درجه سانتی‌گراد داشت، اضافه کرد: چالدران با مثبت چهار و پلدشت با مثبت ۲۵ درجه سانتی‌گراد به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهر‌های استان ثبت شده‌است.

اشتاد با بیان اینکه احتمال آبگرفتگی معابر شهری و برخورد صاعقه وجود دارد، افزود: آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای آبگرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن رودخانه‌ها لازم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.