راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی» همزمان با سراسر کشور در قزوین برگزار می‌شود.

غلامحسن شهسواری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: مردم ایران اسلامی هر ساله با برگزاری راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، این روز را گرامی می‌دارند و امسال این مراسم با توجه به تحولات فلسطین رنگ‌وبوی متفاوتی به خود گرفته است.

وی افزود: تقارن این مناسبت با اوضاع ناشی از جنایات و وحشی‌گری‌های رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی در کشتار مردم بی‌دفاع فلسطین و غزه، ضرورت و اهمیت بزرگداشت این روز ملی و تاریخی را نسبت به سال‌های گذشته دو چندان کرده است و در حقیقت ۱۳ آبان فرصتی مغتنم برای اعلام انزجار و نفرت ملت ایران از رژیم غاصب صهیونیستی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد: مردم دیار مینودری بار دیگر همراه با ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمایی یوم‌الله سیزدهم آبان، پاسخی دندان‌شکن به جنایات اسرائیل خواهند داد.

وی با بیان اینکه راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی» برگزار می‌شود؛ گفت: مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان در قزوین از ساعت ۹:۳۰ صبح روز شنبه از میدان میرعماد تا میدان آزادی با حضور اقشار مختلف مردم، به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار می‌شود و سخنران این مراسم بهادری جهرمی، سخنگوی دولت خواهد بود.

شهسواری در پایان یادآور شد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته با همکاری شهرداری قزوین، مسیر‌های منتهی به راهپیمایی برای ناوگان اتوبوس‌رانی به صورت رایگان است و برنامه‌های متنوع فرهنگی در طول مسیر و همچنین در محل تجمع پیش‌بینی شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار