خبرنگار شبکه المیادین که در غزه مستقر است اطلاعات جدیدی درخصوص بمباران شدید منازل و مناطق مسکونی غزه داد.

خبرنگار المیادین در غزه تایید کرد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی امروز با بمب‌های فسفر سفید یک مدرسه آنروا در اردوگاه جبالیا در غرب نوار غزه را هدف قرار دادند.

وی با بیان اینکه تعداد شهدا از مرز ۹۰۰۰ نفر گذشت، خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰۰۰ نفر همچنان در زیر آوار مفقود هستند.

 بمباران رژیم صهیونیستی در سراسر نوار غزه برای بیست و هفتمین روز متوالی ادامه دارد و خبرنگار المیادین گزارش داد که در حملات هواپیما‌های اشغالگر به یک ساختمان مسکونی در برج الحساینه در منطقه تل الهوی، تعدادی از ساکنان به شهادت رسیدند. این در حالی است که تعداد زیادی از شهدا زیر آوار ساختمان‌های تخریب شده در اثر بمباران محله‌های الزیتون و الکرامه و اردوگاه الشاطی باقی مانده‌اند.

بر اثر بمباران خانه‌ای در اردوگاه آوارگان جبالیا در شمال نوار غزه توسط هواپیما‌های رژیم صهیونیستی، ۳ فلسطینی شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند. خبرنگار المیادنی درادامه گزارش داد پس از بمباران خانه‌ای در اردوگاه المغازی توسط نیرو‌های اشغالگر، تعدادی از شهدا و مجروحان وارد بیمارستان شهدای الاقصی شدند.

 مجاورت بیمارستان قدس که ۱۴۰۰۰ آواره را در خود جای داده است، مورد بمباران شدید صهیونیست‌ها قرار گرفت. جنگنده‌های رژیم اشغالگر منطقه الفالوجا در شمال نوار غزه را هدف قرار دادند و توپخانه دشمن نیز بیت حانون، شمال بیت لاهیا، التوام و شرق جبالیا را هدف قرار داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار