متهمان به ۱۱ فقره سرقت دوچرخه و قطعات داخل خودرو از پارکینگ‌های منازل در نیشابور شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ حسین احمدی فرمانده انتظامی نیشابور گفت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی دوچرخه و برخی وسایل و قطعات داخل خودرو از پارکینگ مجتمع‌های مسکونی در برخی مناطق مختلف شهر نیشابور، پی گیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی دقیق نحوه سرقت‌ها و سرنخ‌های به جا مانده متوجه شدند متهمان از غفلت مالکان در ساعات خلوت درب پارکینگ خانه‌ها را باز و اقدام به سرقت، دوچرخه وسایل و قعطات داخل خودرو کرده و بلافاصله از محل متواری می‌شوند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس در ادامه تحقیقات فنی خود یک متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ احمدی بیان داشت: متهم ۳۷ ساله در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۱۱ فقره سرقت، (۳ دستگاه دوچرخه، یک دستگاه موتورسیکلت و ۷ فقره وسایل و قطعات داخل خودرو) با کمک و همدستی فردی دیگر اعتراف که دیگر همدست متهم نیز دستگیر و ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاهش تعدادی وسایل سرقتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی نیشابور خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.