رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: همزمان با سراسر کشور در بیش از ۳۰ نقطه استان راهپیمایی ضد استکباری روز ۱۳ آبان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدحسین متوسل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد ، ضمن گرامیداشت روز ۱۳ آبان ماه و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: جلسات برنامه‌ریزی و هماهنگی برای راهپیمایی روز دانش‌آموز در استان یزد انجام شده است و شنبه ۱۳ آبان ماه همزمان با سراسر کشور در نقاط مختلف استان و شهرستان‌های استان یزد راهپیمایی ضد استکباری روز ۱۳ آبان برگزار می‌شود. 

او ادامه داد: چهار نقطه از شهر یزد شامل میدان شهید بهشتی، چهار راه بعثت، خیابان امام خمینی (ره) و چهار راه بسیج برای آغاز راهپیمایی روز ۱۳ آبان در شهر یزد نظر گرفته شده است و اقشار مختلف از جمله دانش‌آموزان، دانشجویان و عموم مردم با حضور در این مسیر‌ها به سمت حسینیه امیرچقماق حرکت می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه مناسبت ۱۳ آبان یکی از مناسبت‌هایی تأثیرگذار در حفظ نظام، امنیت و اقتدار کشورمان است، افزود: این مراسم انقلابی و حماسی از ساعت ۹ صبح در مسیر‌های تعیین شده در یزد آغاز می‌شود و برنامه‌های مختلفی از جمله اجرای سرود، پلاکارد نویسی و ... در حاشیه مراسم در نظر گرفته شده است.

او با اشاره به اهمیت حضور در راهپیمایی روز ۱۳ آبان گفت: با توجه به جریانات غزه و جنایاتی که رژیم صهیونیستی بر مردم و کودکان مظلوم غزه روا داشته است مطمئنا امسال شاهد حضور پرشورتر مردم در این راهپیمایی خواهیم بود و مردم دارالعباده یزد ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، تنفر خود را از استکبارجهانی و دشمنان امت اسلام و اسرائیل غاصب نشان می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار