استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: محرومیت زدایی از منطقه پشته زیلایی چرام را به طور ویژه در برنامه کاری استان قرار دادیم.

سید علی احمدزاده در سفر به منطقه پشته زیلایی چرام، از روند ساخت پل روستای آبریز بازدید کرد و گفت: هم اکنون پیشرفت این پل ۴۵ درصد است و در صورت تامین اعتبار و مساعد بودن شرایط آب و هوایی ظرف سه ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: برای ساخت این پل پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده و برای اتمام آن به ۱۵ میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است و در تلاش برای تامین اعتبار هستیم.

احمدزاده همچنین از مدرسه راهنمایی شهید بازگیر در روستای بید انجیر بازدید و بر تامین امکانات، تجهیزات و لوازم التحریر دانش آموزان این مدرسه تاکید کرد.

وی در بازدید از روستای اندرون هم گفت: نبود آب آشامیدنی و جاده دسترسی مهمترین مطالبه و خواسته مردم روستای اندرون است که برای رفع آن‌ها برنامه ریزی می‌شود.

احمدزاده همچنین در رابطه با تنش آبی ۱۷ روستای این منطقه از معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خواست تدابیر و اقدامات لازم در این خصوص را انجام دهد.

استاندار تاکید کرد: برای رفع تنش آبی این ۱۷ روستا شرکت آب و فاضلاب استان طرح جامع آبرسانی تدوین و ارائه دهد تا با تامین اعتبار مشکلات آبی این منطقه برطرف شود.

کمبود آب کشاورزی و آشامیدنی و خاکی بودن جاده دسترسی از دیگر مشکلات این منطقه بود که با حضور استاندار و مدیران مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

استانداری در بازدید از مدرسه کانکسی روستای تل سیاه از اداره نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان هم خواست در صورت امکان برای دانش آموزان این مدرسه که هفت نفر هستند، مدرسه احداث کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.