مدیر منطقه چهار شهرداری قزوین گفت: تا پایان اسفند ماه امسال پروژه احداث ایستگاه آتش نشانی بازار به مرحله بهره برداری می رسد.

داریوش قاسمی مدیر منطقه چهار شهرداری قزوین گفت:به منظور سهولت در امداد رسانی به موقع در زمان وقوع حوادث به شهروندان و اصنافی که در محدوده بازار قزوین مشغول به فعالیت می‌باشند، موضوع احداث ایستگاه آتش نشانی بازار در دستور کار معاونت عمرانی این منطقه قرار گرفت.

قاسمی افزود: از اواخر شهریور ماه امسال احداث پروژه ایستگاه آتش نشانی بازار در زمینی به مساحت ۲۱۰ مترمربع دارای ساختمانی دو طبقه با قابلیت قرارگیری ۲ جایگاه ماشین آتش‌نشانی و با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان آغاز شد.

وی بیان کرد: در مهرماه تخریب ساختمان قدیمی و خاک برداری پروژه به پایان رسید و آرماتور فونداسیون در مرحله اجرا قرار گرفت و تا پایان آبان ماه بتن ریزی و اجرای فونداسیون ایستگاه آتش نشانی به اتمام خواهد رسید.

مدیر منطقه چهار شهرداری قزوین گفت: طبق برنامه زمان بندی پروژه ایستگاه آتش نشانی بازار در مدت زمان ۹ ماه پیش بینی شده که حوزه عمرانی منطقه چهار در تلاش هستند تا پایان اسفند ماه امسال این پروژه به مرحله بهره برداری برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار