مانور تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع برق قشم امروز همزمان با سراسر کشور به منظور اصلاح و تعویض تیرها و شبکه فرسوده برگزار شد.

مهدی صادقی رییس اداره برق شهرستان قشم روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری این مانور هدف از برگزاری این تمرین را هم افزایی و تقویت ظرفیت درون و برون سازمانی، کاهش خاموشی ناخواسته، تلفات و پایداری، تعدیل میزان مصرف روشنایی معابر، بهبود سطح ولتاژ مشترکان، افزایش تاب آوری شبکه، بازآرایی و بهینه کردن شبکه موجود، کاهش طول شبکه فشار ضعیف، کاهش تلفات انرژی و افزایش رضایتمندی مشترکان و قشموندان عنوان کرد.

 صادقی گفت: در اجرا و برگزاری این مانور شبکه های فشار متوسط با رفع اتصالات سست، تعویض پایه های فرسوده و مقره های برق اصلاح شدند و همچنین با شاخه زنی مسیرهای مشجر تعمیر پست های توزیع برق انجام شد.

 

برگزاری مانور سراسری تعمیرات شبکه توزیع برق قشم

او گفت: این مانور در راستای تولید خدمت با کیفیت به مردم این روستا با اعمال خاموشی چهار ساعته و همکاری بیش از ۹ گروه اجرایی، ۲۱ خودرو سبک و سنگین و ۴۴ نیروی انسانی از واحدهای تعمیرات برق قشم، اتفاقات و تعمیرات برق درگهان و شرکت های پیمانکار مقیم با همراهی آتش نشانی قشم و درگهان، هلال احمر، نیروی انتظامی و بسیج با موفقیت اجرا شد.

صادقی گفت: عملیات پیشگیرانه و کاهش آسیب‌پذیری در برابر تهدیدهای طبیعی از جمله سیل، توفان و باران فصلی و گرد و غبار از دیگر اهداف برگزاری تمرین تعمیر شبکه فرسوده و توزیع برق شهرستان قشم در روستای کووه ای بود.

برگزاری مانور سراسری تعمیرات شبکه توزیع برق قشم

شهرستان قشم ۹۱ هزار نفر مشترک برق دارد و تمامی روستاهای بالای ۱۰ خانوار این جزیره از نعمت برق برخوردار هستند.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌ های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌ های خلیج فارس گسترده شده است.

برچسب ها: مانور ، توزیع برق ، قشم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.