مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری سیستان و بلوچستان گفت:در راستای اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت از جنگل‌ها و مراتع بیش از ۴۰۰ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی شهرستان زاهدان آزاد سازی شد.

عبدالله بامری   اظهار کرد: در راستای اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت از جنگل‌ها و مراتع و نظر به تصرفات گسترده در ۲ طرف جاده ی روستای " پبی " که مشاهدات عینی حکایت از تصرفات عدوانی بر پایه سودجویی دارد، پس از عملیات شناسایی نامحسوس و هماهنگی‌های بعمل آمده با دستگاه قضایی و نیروی انتظامی،عملیات رفع تصرف از بامداد روز سه شنبه نهم آبان آغاز و تا ظهر همان روز ادامه یافت.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ هکتار از اراضی مرغوب زاهدان آزادسازی شد، افزود: با توجه به نزدیکی منطقه موصوف به شهر زاهدان، ارزش زمین به مبلغ یک هزار و ۶۰۶ میلیارد تومان است که پیش از این شناسایی و دستور توقف عملیات آنها صادر شده بود.

لازم به ذکر است؛ این عملیات با حضور نماینده دادستان، سرپرست دادیاری حقوق عامه، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان، فرمانده نیروی انتظامی زاهدان و نیروهای تحت فرمان و همچنین نیروهای یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان انجام گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار