معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی از برپایی نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش و فناوری و فن بازار در هفته پژوهش خبر داد.

ناصری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی در شورای سیاستگذاری ستاد استانی هفته پژوهش بر  اهتمام در ارائه برنامه هایی مؤثر و کارآمد در هفته پژوهش تأکید کرد و گفت: پژوهش  از موضوعات مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

او به جایگاه پژوهش در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری توجه به دستاوردهای پژوهشی و نقش مؤثری که در توسعه و پیشرفت کشور دارند را مورد تأکید قرار داده اند.

ناصری اظهار کرد: باید تمام تلاشمان بر این باشد که  در هفته پژوهش امسال، برنامه هایی مؤثر داشته باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی به مصوبات جلسه اشاره کرد و گفت: برپایی نمایشگاه دستاورد های پژوهش و فناوری و فن بازار جهت ارائه دستاوردهای جدید پژوهشی با رویکرد کارآفرینی و مهارت آموزی از برنامه های این هفته است که این نمایشگاه همزمان با هفته پژوهش از ۱۱ تا ۱۷ آذر برپا می شود.

او ادامه داد: در این هفته با برگزاری جشنواره ای از  پژوهشگران، فناوران، کارآفرینان، صنعتگران، مدیران، معلمان، کشاورزان، دانش آموزان، دانشجویان، خیرین و بانوان فعال در عرصه اشتغال و کارآفرینی تجلیل می شود.

ناصری گفت: برای برگزاری نشست های تخصصی و سمینارهای علمی پژوهشی شناسایی نیازهای پژوهش و فناوری استان به منظور حل چالش ها و تنگناهای موجود نیز برنامه ریزی شده است. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: برگزاری تورهای پژوهشی برای بازدید دانش آموزان و دانشجویان از مراکز دانشگاهی، تولیدی، صنعتی و معدنی نیز از برنامه های پیش بینی شده برای هفته پژوهش است.

به گفته او هدف از برپایی این تورهای پژوهشی، آشنایی دانش آموزان و دانشجویان با مشاغل و مراکز صنعتی و سرآمد استان است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.