مدیر شهرداری منطقه چهار یزد گفت: با هدف بازدید اهالی رسانه از پروژه‌های مناطق شهرداری یزد و آگاهی از فعالیت‌های شهرداری، اتوبوس خبر به شهرداری منطقه چهار رسید.

سید ابوالفضل کشفی مدیر شهرداری منطقه چهار یزد ضمن تشکر از حضور اهالی رسانه در این بازدید بر اهمیت خبر و اطلاع رسانی در جامعه تاکید کرد و گفت: خبر و اطلاع رسانی به مردم امکان می‌دهد تا با وقوع رویدادها، تحولات و مسائل مختلف در جامعه آشنا شوند. این اطلاعات به آن‌ها کمک می‌کند تا تصمیمات مناسب‌تری بگیرند و علاوه بر درک بهتری از دنیای پیرامون، نقش فعال‌تری در جامعه داشته باشند.

او افزود: خبرنگاران مسئولیت اطلاع‌رسانی به جامعه را دارند. آن‌ها باید اخبار را به صورت صحیح، دقیق و بی‌طرفانه منتشر کنند تا مردم بتوانند در مورد مسائل مختلف آگاه شوند.

کشفی بیان داشت: طی این بازدید، خبرنگاران و اهالی رسانه در جریان روند عملیات اجرایی و عمرانی پروژه‌های مخزن ذخیره آب خیابان حضرت خدیجه (س)، پیاده روسازی بلوار شهید عابدی، بازپیرایی بوستان لاله، دفع آب‌های سطحی در سطح منطقه چهار، زیرسازی کوچه‌های مهر و محبت، احداث پارک بانوان خیرآباد، احداث زمین ورزشی واقع در قلعه خیرآباد و یادمان شهید گمنام آزادشهر قرار گرفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.