بازرسی‌ها از واحد‌های اقتصادی و رصد و پایش مستمر بازار با استفاده از سامانه هوشمندتر از قبل خواهد شد.

نادعلی کهنسال مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام گرفته مقرر شد بازرسی از واحد‌های اقتصادی در استان بصورت منسجم‌تر و با محوریت کار کارشناسی شده بیشتری صورت گیرد.

او افزود: با توجه به گستردگی کار نظارت بر بازار از دستگاه‌های اجرایی مرتبط با نظارت بر واحد‌های صنفی خواسته ایم که بر اساس ضوابط قانونی و وظایفی که قانون گذار بر عهده آن‌ها گذاشته انجام گشت‌های مشترک فعال‌تر از قبل در دستور کار قرار گیرد.

کهنسال با اشاره به اینکه اصناف و اتحادیه‌ها نقش بسیار مهمی در کنترل، تنظیم و نظارت بر بازار دارند، گفت:اعتقاد بنده این است که نظارت جدی‌تر و هدفمند از سوی اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌ها در بازار باید انجام گیرد و با هرگونه تخلفی که موجب تضییع حقوق مصرف کنندگان گردد برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

او افزود: همه ما در مقابل مردم و خون شهدا مسئول هستیم لذا باید در اجرای وظایف محوله بصورت شبانه روز فعالیت داشته تا اثرات مثبت آن در فضای بازار و در راستای رضایت مصرف کنندگان دیده شود.

مدیرکل صمت مازندران گفت: براساس قانون انتزاع نظارت بر برخی اقلام و محصولات به عهده بعضی دستگاه‌های اجرایی دیگر گذاشته شده که ضرورت دارد این بعد نظارتی نیز جدی‌تر مدیریت و برنامه ریزی شود که الحمدالله این هماهنگی و همدلی در بین دستگاه‌های اجرایی، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.