معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: بنابر پیگیری‌های صورت گرفته، به‌زودی دفترچه تکمیل ظرفیت دبیری و هنرآموز، منتشر خواهد شد.

آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموزی ۱۲ مرداد سال جاری با تعداد ۳۲۵ هزار و ۶۹۸ نفر شرکت کننده در ۲۹ گروه شغلی برگزار و نتایج آن ٢۶ مهر اعلام شد.

در همین راستا سازمان امور اداری و استخدامی مجوز جذب دبیر و هنرآموز ظرفیت ۲۲ هزار نفری را صادر کرد.در مرحله اول برگزاری این آزمون و پس از انجام ارزیابی تکمیلی حدود ۱۵ هزار نفر جذب شدند و حدود ۷ هزار ظرفیت خالی‌ماند. از این رو قرار است مرحله تکمیل ظرفیت این آزمون به زودی برگزار شود.

در همین راستا محمد مهدی کاظمی, معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در شبکه ویراستی خود نوشت: باتوجه به پیام‌ها و درخواست‌های مکرر داوطلبان گرامی در خصوص تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز، بنابر هماهنگی‌های انجام شده و پیگیری‌های صورت گرفته طی هفته‌های گذشته، ان‌شاءالله بزودی دفترچه تکمیل ظرفیت، منتشر خواهد شد.

او ادامه داد: در خصوص رسیدگی به اعتراض‌ها، با تشکیل تیم‌هایی از ارزیابان حرفه‌ای مرحله قبل، انجام خواهد گرفت و تمامی درخواست‌های ثبت شده رسیدگی و نتیجه به ذینفعان اعلام می‌گردد.

تکمیل ظرفیت آزمون دبیری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.