مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به انتخاب کرج به عنوان شهر خلاق کتاب و کتابخوانی گفت: اتخاذ رویکردهای جدید جایگاه این کلانشهر را در عرصه کتاب و کتابخوابی ارتقا بخشید.

سعید جابری انصاری گفت : روز گذشته با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران کل پنج استان فارس، سمنان، اصفهان، خراسان رضوی و البرز موضوع خلاقیت ها در عرصه کتاب و کتابخوانی بررسی شد که کرج به دلیل تلاش برای ارتقای مهارت های کتابخوانی و طراحی برنامه های خلاق در حوزه مهارت های کتابخوانی عنوان «شهر خلاق کتاب و کتابخوانی» را به خود اختصاص داد.

او افزود: در کرج رویکردهای جدیدی با استفاده از روش های نوین برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اتخاذ شده که از جمله آن ها راه اندازی کافه کتاب ها در بوستان های شهری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: در سال گذشته هیچ کافه کتابی نه تنها در کرج بلکه در استان البرز نداشته ایم در حالیکه یکی از طرح های ترویج کتابخوانی راه اندازی این کافه کتاب ها در واحدهای صنفی مستقر در بوستان ها همچون رستوران ها و کافه ها است.

جابری انصاری افزود:‌ در همین راستا با نشست هایی که با شهرداری کرج داشته ایم تدابیری در حوزه اجتماعی و زیباسازی اندیشیده شده تا در حوزه کتاب و کتابخوانی در کرج پیشرفت هایی داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.