استاندار کرمانشاه از تدوین یک نظام نامه مدون در زمینه ارتقای شاخص بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت : انجام اقدامات موثر در زمینه ارتقای شاخص‌های بهره‌وری، یکی از معیار‌های مهم ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی خواهد بود.

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان گفت : یکی از دغدغه‌های مهم مدیریتی در کشور موضوع بهره وری و کاستی‌هایی است که در این زمینه وجود دارد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به تلاش مجموعه مدیریتی استان برای ارتقای بهره وری، افزود: افزایش بهره وری یک دغدغه تفننی برای مدیریت ارشد استان نیست و تاکنون تلاش‌های بسیاری برای اجرایی کردن برنامه‌های این حوزه صورت گرفته است.

صحرایی عنوان کرد: در حوزه بهره‌وری ضعف‌های جدی وجود دارد که کاهش آن‌ها نیازمند تلاش بیشتری از سوی مجموعه‌های اداری است.

وی کار عالمانه و مجاهدانه را لازمه خدمت رسانی بهتر و اثرگذاری بیشتر دانست و گفت: برای افزایش بهره وری نیازمند انجام کار‌ها همراه با مشورت‌های علمی و انگیزه و اهتمام جهادی هستیم.

صحرایی گفت: افزایش بهره‌وری در حوزه‌هایی مانند مسکن می‌تواند به افزایش کیفیت، کاهش قیمت، ایمنی بیشتر و... منجر شود و یک تحول عظیم در این عرصه ایجاد کند.

استاندار کرمانشاه کاهش اتلاف انرژی را یکی از اولویت‌ها برشمرد و گفت: اگر ساختمان‌ها به شکل استانداردی ساخته شوند، به صرفه جویی در حوزه انرژی، کاهش آلودگی هوا و حفظ سرمایه‌های ملی کمک می‌کند.

وی بر ضرورت تدوین یک نظام نامه مدون در حوزه بهره وری در دستگاه‌ها تاکید و عنوان کرد: باید برنامه ارتقای بهره وری در دستگاه‌های مختلف استان تا سه هفته دیگر توسط سازمان برنامه و بودجه استان تدوین و در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.