سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش نشانی قزوین گفت: با تلاش و سرعت عمل آتش نشانان حریق یک منزل مسکونی در خیابان پادگان قزوین مهار شد.

حمیدرضاململی سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: در تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه صبح امروز از آتش‌سوزی یک باب منزل مسکونی در خیابان پادگان کوچه آبان خبر داده شد که بلافاصله تعداد سه دستگاه خودروی ویژه اطفاء حریق از ایستگاه‌های شماره یک باغ دبیر و دو شهید بابایی در محل حادثه اعزام شدند.

ململی افزود: طبقه اول یک باب آپارتمان مسکونی طعمه حریق شده و شعله‌های آتش بسرعت در حال گسترش و سرایت به سایر قسمت‌های است.

وی با اشاره به دود گرفتگی در راه پله گفت: آتش‌نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل با استفاده از دستگاه تنفسی و تجهیزات ویژه آتش‌نشانی وارد منزل شده و ضمن تخلیه ساکنین ساختمان در کمترین زمان ممکن شعله‌های سرکش آتش را مهار و از بروز خسارات بیشتر جلوگیری کردند.

ململی ادامه داد: آتش‌نشانان پس از تخلیه کامل دود با استفاده از دستگاه توربوفن و ایمن‌سازی کامل محل با تحویل صحنه حادثه به عوامل نیروی انتظامی به مأموریت خود پایان دادند.

سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار